Hej Forum,
Jeg ville gerne høre nogle meninger om det ville være forsvarligt at købe en ny dværghamster og sætte sammen med den jeg har i forvejen?
Jeg har fået at vide, at de kun går alene, men har også læst dyrekyndige sige, at dette er en skrøne og at de godt kan gå sammen. Det var dog bedst, hvis det var en han og en hun, men selvfølgelig ikke hvis man ikke vil have unger - og det vil jeg ikke. Eller var det bedst hvis de var fra samme kuld og det kan jo ikke lade sig gøre nu.
Men jeg havde altså overvejet om det var en idé at købe en hun (unge) og sætte sammen med den hun jeg har i forvejen, der er meget tam, rolig og har et dejligt temperament. Hvis de nu kunne have stor glæde af hinanden. Går dette som regel godt? Jeg ved godt man ikke kan garatere, at de kan gå sammen, men det ville være godt at høre nogle erfaringer med det.
Eller om det er bedre at vente til en gang (forhåbentlig om lang tid) når jeg skal have hamster igen og så tage to unger fra samme kuld og køn?
Venligst
Catharina
Flere dværghamstre sammen?
-
Catharina
Flere dværghamstre sammen?
OK - surfede lige lidt rundt på forum og kan se at det ikke er en god idé med flere sammen.
Re: Flere dværghamstre sammen?
præcis :)Catharina skrev:OK - surfede lige lidt rundt på forum og kan se at det ikke er en god idé med flere sammen.
-
Catharina