Min oplevelse med flying saucer

Beskrivelse mangler
Låst
Saharaspunk

Min oplevelse med flying saucer

Indlæg af Saharaspunk » 30. jun 2010 20:18

Nu skal vi jo ikke være i tvivl om, at jeg har en rigtig Dame hamster (med stort D).

Hendes første møde med flying saucer er ikke særlig god.. Hun har ikke som sådan noget mod den - bortset fra den besværliggøre hendes mulighed for at komme op i træstammen - men om hun vil bruge den til at løbe på? Næh nej!!

Hun startede sågar på at gnave tremmer, indtil jeg satte hendes Nobby hjul ind i buret igen..  :lol:

Men det blev kun sat ind i går, og står stadigvæk.. Så jeg må se, om hun måske ikke kan overbevises om at bruge det i stedet..  :wink:

Nougat

Indlæg af Nougat » 30. jun 2010 22:03

He he.
Lyder til du har en meget bestemt dame  :D
Håber hun accepterer den med tiden

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 1. jul 2010 10:09

Hun er gang med at begrave den i øjeblikket, men jeg regner med at grave den fri i løbet af et par dage.. Hun skal jo også lige have lov til at vænne sig til den og finde ud af den faktisk er ret sjov. :wink:

Men ja, hun er bare en RIGTIG Dame - med stort 'D'! :lol:

Jeg har dog vundet nok tillid til, at jeg gerne må tage fat omkring hende nu - uden hun begynder at hvæse..  :roll:

Charlotte

Indlæg af Charlotte » 2. jul 2010 10:02

Hmm... Sikke en skør Dame du har.  :roll:  :lol:

Sig til hvis du vil sælge ufoen. Måske vil min dreng bruge den?

Knudsen86

Indlæg af Knudsen86 » 2. jul 2010 10:43

Min er ihvertfald tosset med den. :)

Han er begyndt at kunne løbe pænt hurtig på den. Det ser fandme sjovt ud.

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 3. jul 2010 21:22

Tror min fejl ligger i, at hun havde det andet hjul først, og at jeg ikke gider høre hende gnave i tremmer, men har gravet hjulet frit nu, så satser på hun snart finder ud af at man kan løbe på det.  :wink:

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 10. jul 2010 19:59

Tøsen er begyndt at bruge den! Endelig!!  :D  :D

Hun ser stadig ud som om, hun forventer at løbe ud over kante, men jeg har set hende tage flere ture i den! :D

Det tog også kun lige knap 2 uger..

Låst