Hun eller han?
Hun eller han?
Jeg har, indtil videre, kun haft hanner. To guldhamstre. Nu går jeg og venter på en dværghamster, og har spekuleret på om jeg skulle prøve en hun? Ved godt der er stor forskel på dværg og guld, men er der nogen der vil vælge det ene, frem for det andet? Skal ikke bruge den til avl.
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
-
-
-
-
-
de gør de sådan set også, for hunner lugter når de er i brunst, nogle mere end andreChagos Mutti skrev:Synes underligt nok, at min hun lugter mere end min han :?
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Chagos mutti skrev:
Synes underligt nok, at min hun lugter mere end min han
Okay. Synes ikke jeg kan lugte noget som helst ved min han, så er da spændt på hvordan det er med hunner
Synes du det er meget slemt?
Okay Hanne, så vil jeg meget gerne have en hun
Synes underligt nok, at min hun lugter mere end min han
Okay. Synes ikke jeg kan lugte noget som helst ved min han, så er da spændt på hvordan det er med hunner
Synes du det er meget slemt?
Okay Hanne, så vil jeg meget gerne have en hun
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
Mine hunner lugter nærmest ikke men når jeg åbner buret til hannen så er der en meget kraftig lugt der rammer mig! :lol: Men det er jo forskelligt..darkangel87 skrev:de gør de sådan set også, for hunner lugter når de er i brunst, nogle mere end andreChagos Mutti skrev:Synes underligt nok, at min hun lugter mere end min han :?
-
Herhjemme har det altid været hannen der lugtet mest.
Jeg har haft to hanner og en hun, hvad jeg har oplevet ud fra dem er at hannerne er blevet mere tamme og har været roligere end hunnen, men
har så også kun haft en hun så har jo kun oplevet hende, og ikke andre hunners temprament.
Jeg har haft to hanner og en hun, hvad jeg har oplevet ud fra dem er at hannerne er blevet mere tamme og har været roligere end hunnen, men
har så også kun haft en hun så har jo kun oplevet hende, og ikke andre hunners temprament.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.