Våd af sved.
Våd af sved.
Når min guld han vågner om aftenen, så har han de sidste par dage været våd af sved på kroppen. Min hun der går i samme slags bur og sover i et mindre hus har ikke samme problem. Han er langhåret mens hun er korthåret. Jeg har siddet og kigget om det er fordi han vasker sig for han gør meget ud af at være ren men jeg tror det er når han vågner. Har nogle af jer andre oplevet det samme?
-
Jeg har også en langhåret han guldhamster, som ofte er lidt svedig ovenpå når den har sovet i dens hus. Tror ikke man kan gøre så meget ved det. Den burde jo selv kunne finde ud af det. Så længe den har nogle rør og andet at ligge i, end dens hus, så tror jeg det er godt nok. Så har den jo et valg om hvor den bedst kan lide og ligge i varmen Min sover oftest i dens hus, men tager også nogle gange en lur i et rør der ligger i et hjørne
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
Han sover ikke i hans hus. Det er sådan en plastik"gang" han kan gå på og under. Der sover han. Så han ligger fint nok bortset fra alt det toiletpapir han har isoleret sin seng med. Han har også et par rør men dem gider han ikke lege med. Skålen med sand og hjulet er det eneste spændende for ham (og så hans madskål). :D
Men det er rart at vide at min ikke er den eneste der sveder i varmen. :D
Men det er rart at vide at min ikke er den eneste der sveder i varmen. :D