Kan jeg godt forstå. . . men husk tommelfingerreglen: en hamster pr. burclara skrev: Næste gang bliver det helt sikkert to stk.

Selv hos erfarne opdrættere kan to hamstere sammen ende med den ene slår den anden ihjel

Kan jeg godt forstå. . . men husk tommelfingerreglen: en hamster pr. burclara skrev: Næste gang bliver det helt sikkert to stk.
Hvis du nu skulle glæde os alle med et MEGA-GRIN - og samtidig gi' hamsteren lidt ny og meget spændende at undersøge, ku' du så ikke ta' røret af - bare en dag, vaske det, så det blev mere neutralt - og så efter 24 timer være klar med kameraet, når du satte røret i igen ?Majlund skrev:Jeg er godt nok også ærgelig over jeg ikke lige fik snuppet kameraet og filmet det. . . også fordi det jo slet ikke er sikkert han gør det igen jo
- Nu er røret jo grundigt inspiceret
Men ja. . . sådan er det jo bare engang imellem - desværre
Tak for julehilsenen. . . den giver jeg videre til Vaksebassen (og sender en retur til dig og dine dyr)Michele skrev: Hvis du nu skulle glæde os alle med et MEGA-GRIN - og samtidig gi' hamsteren lidt ny og meget spændende at undersøge, ku' du så ikke ta' røret af - bare en dag, vaske det, så det blev mere neutralt - og så efter 24 timer være klar med kameraet, når du satte røret i igen ?
Måske han så ville undersøge det hele igen, fordi det lugtede anderledes, end da det lugtede af ham ?
Eller skal det mon gnubbes lidt med noget hamstervenligt, så det får ny lugt, der skal smages på ?
Håber, det lykkes, for vi vil meget gerne grine med ad billederne.
Glædelig jul også til hamsterfætteren.
:PYHTØRRERSVEDENAFPANDEN !!!!!:Majlund skrev: Vaks bor slet ikke i Duna Fun bur mere. Han havde ikke '¨øboet i buret i ret lang tid, før kattene fandt ud af at de lige netop kunne nå ham igennem den lille, bitte række tætsiddende tremmer der er i et Duna Fun bur :shock: :(
Det vil jeg glæde mig tilMichele skrev:Ja, jeg skal nok prøve at få det på video. Det ser ret sjovt ud.
Osse mig.Majlund skrev:Det vil jeg glæde mig tilMichele skrev:Ja, jeg skal nok prøve at få det på video. Det ser ret sjovt ud.
Osse mig.Majlund skrev:Det vil jeg glæde mig tilMichele skrev:Ja, jeg skal nok prøve at få det på video. Det ser ret sjovt ud.
Mini Duna bure er den mindste størrelse bur jeg ville putte en hamster i - dværg eller guldMichele skrev: Og ... til en guldhamster er buret vel egt. lige lille nok, eller hva' ?
Men ser fedt ud til en dværg.
Og så kan du åbenbart også godt lide Wodent Wheels.Når man godt vil ha', de ikke kommer i klemme og samtidig gerne vil ha' fred om natten, så er de altså geniale - og pæne i tilgift.
Tihiiiii .... Stakkels Abrikos.Majlund skrev:Jeg må lige på jagt herinde en af de kommende dage for at finde billeder af dine hamser