Hjælp, jeg kan ikke vælge

Beskrivelse mangler
Låst
Sumi

Hjælp, jeg kan ikke vælge

Indlæg af Sumi » 22. apr 2011 09:05

Hej.

Jeg kan simpelthen ikke vælge om jeg vil have et akvarium, eller et stort (højt) bur - af tremmer, til hamsteren?
- Vi har nemlig lige været ovre at besøge nogen, og de havde osse hamster. De havde sådan et stort tremmebur, med massere af aktiviteter i og så vil jeg da gerne kalde mig selv, en lille smule (meget) inspireret. :)

XO Sumi

Wampi

Indlæg af Wampi » 22. apr 2011 10:04

det afhænger meget af hamsteren hvad den får mest glæde af...

der er både hamstere der har det bedst når det ikke er åbent omkring dem med tremmer og andre der går helt i selvsving hvis der er lukket omkring dem som i et akvarie...

men du skal jo også overveje rengøring, hvad for ting du gerne vil give hamsteren og hvad for en hamster du får...

får du et dværghamster så har jeg oplevet at de er gladest for at kunne lave huler og gemme sig i rør og lign. så der ville akvariet være godt..

guldhamstere har jeg mest oplevet være glade for tremmerne til klatreture og at der hængte ting i...

men der har også været nogle der har været anderledes.. f.eks. min dværghamster Rose hun gik helt i panik hvis hendes platform ikke var der med det samme hun kom retur så hun var i et tremmebur... og min nuværende guldhamster Issi har et dunabur da hun er en rigtig gnaver og graver så tremmerne duede ikke til hende...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Sumi

Indlæg af Sumi » 23. apr 2011 13:58

Okay, tak for svaret. Nu skal jeg selvfølgelig også lige finde ud af noget med prisen, for jeg vil ikke kalde mig selv rig. :)

Men også grunden til at jeg nok hælder lidt mere til tremmebur, er jo at man meget nemmere kan fastgøre ting, dertil.  :wink:

Låst