Mit hamster 'snakker'
Mit hamster 'snakker'
Mit hamster Snakker. Hun nærmest piver sådan.... Det er svært at forklare, men altså.... Hun kommer med disse lyde heletiden især når hun spiser.... Help?
-
Særligt en af mine guldhamstere siger også en lyd, som med lidt fantasi godt kan lyde lidt som et lille nys, hun gør det særligt når hun leder efter mad i skålen, jeg har en lille (en IKKE videnskabelig) hypotese om, at det er en lyd som de bruger i naturen, f.eks når de skal lede efter deres unger.
Men hvis det kun er når hun spiser/leder efter mad er jeg ikke bekymret.
P.S. Min hamster snorker i øvrigt også ganske sødt

-
hehe min siger lyde når den osse soversusanne Nielsen skrev:Særligt en af mine guldhamstere siger også en lyd, som med lidt fantasi godt kan lyde lidt som et lille nys, hun gør det særligt når hun leder efter mad i skålen, jeg har en lille (en IKKE videnskabelig) hypotese om, at det er en lyd som de bruger i naturen, f.eks når de skal lede efter deres unger.
Jeg har læst i en bog at hvis i hvertfald guldhamster kender ikke til dværg står på bagbenene og siger lyde er det fordi de snakker som i naturen og at det mest forkommer hos dyr der enten står i rum med andrer hamstrer eller tit bliver parret fordi det så kommer op i dem og ellers var det en meget tam hamster men det var også en gammel bog ikke der er noget galt i det men man er måske bedrer til at tæmme dem nu for min gjorde det også.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy