FOP rør

Beskrivelse mangler
Låst
N&N

FOP rør

Indlæg af N&N » 30. apr 2011 15:40

Jeg har fået 2 hamstere  :D  og den ene havde det mindste bur jeg har set til dato.

Men heldigvis havde jeg et gammelt bur stående som han nu er meget glad for men da et par rør er knækket og jeg ikke kan finde nogle fohandlere af mærket IMAC det er italiensk tror jeg - nogle som kender det evt. ved hvor det forhandles? Det ser sådan her ud ->
Billede
Man skal så forestille sig at rørene ender ned i platformen men de mangler desværre.

Det andet er så at den anden hamster har et ok bur det er FOP bur i ved det der vidst nok hedder charlie eller sådan noget men der er intet i der er hul til rørene men de er lukket af, men kan det være fordi en guldhams ikke kan være i de små rør? Eller kan jeg godt købe rør ind så hun kan hygge sig lidt?

Når jo og den der platform der normalt er i buret kan man mon købe den seperat?

N&N

Indlæg af N&N » 30. apr 2011 15:56

Det hedder ikke charlie men duffy altså FOP buret.
Det sådan et her bare uden alt indvendigt.
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 30. apr 2011 16:55

Du kan godt sætte rør ind til guldhamsteren, men tit gider de ikke bruge dem - ikke fordi de ikke kan være der, men de gider ikke.

Tror ikke du kan købe platformen separat. Jeg har måske en i kælderen og kan kigge efter engang i løbet af sommeren når jeg får tid - mind mig lige om det.

Og ellers hold øje i brugte ting til salg - både for platformen og de manglende rør :)

Låst