Bider?

Beskrivelse mangler
Låst
Eva-trold

Bider?

Indlæg af Eva-trold » 5. maj 2011 12:47

Hej allesammen.
Min hamster Forrest er begyndt at bide mig det har han ellers ikke gjort i 6 måneder. Jeg ville gerne prøve at avle og hentede derfor i går en hun hamster hos Tine Clausen, og jeg tænkte de kunne få unger.
Hun hamsteren er ligeglad med Forrests lugt, men Forrest render og snuser. Ellers opfører han sig normalt (dog bider han)
Vil Forrest nogensinde blive van til den lugt hun har?
Er det noget i har prøvet før?
Og vil han stoppe med at bide?
Svar hurtigst muligt!
P.S Jeg ved godt hvordan man får en hamster tam, det har ikke noget med det at gøre...
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Joy

Indlæg af Joy » 5. maj 2011 13:40

jeg har dog haft guldhamster men min havde to-tre perioder på et par uger hvor hun blev gnaven og begynde at nappe når jeg havde min hånd nede i buret det var bedrer oppe men hun nappede stadig lidt hvilket hun ellers aldrig gjorder. Det er måske nået lignene hvis det er så går det over om en 14 dags tid.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 5. maj 2011 14:55

Ok tal :D
Holdt du stadig din mens det var sådan?
Fordi den bliver jo mindre tam hvis man ikke har den oppe...
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 5. maj 2011 15:02

*Tak*
Medlemsnummer 220

Joy

Indlæg af Joy » 5. maj 2011 17:57

jeg havde hende stadig oppe det var bare i kortere tid og i nærheden af buret for hun så ud til at bide mere hvis hun blev stresset af at være for meget hvor der skete noget og hvis der gik for lang tid de grænser rykkerde sig meget i forhold til hendes normale. Men mærk efter om han vil op og kør på hans principper.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 6. maj 2011 12:35

Ok tak :D
Han vil hele tiden op :roll:
Medlemsnummer 220

Låst