Jeg tænkte at købe det samme sted hvor jeg køber buret, og de har dem ikke mindre i den type jeg godt kunne tænke mig. Det kunne jo bare være snedigt at købe så meget af tilbehøret som man kunne det samme sted man køber buret.

Super. Jeg tænkte også at mht til ryggen så kan det vel næppe blive for stort.Saharaspunk skrev:Tror ikke et løbehjul kan blive for stort, medmindre hamsteren ikke kan få det til at at køre rundt.
Så nej, det er sikkert fint nok, hvis det kan være i buret og ikke er lavet af 'tremmer', men har en fast løbeoverflade. :D
Marie skrev:Super. Jeg tænkte også at mht til ryggen så kan det vel næppe blive for stort.Saharaspunk skrev:Tror ikke et løbehjul kan blive for stort, medmindre hamsteren ikke kan få det til at at køre rundt.
Så nej, det er sikkert fint nok, hvis det kan være i buret og ikke er lavet af 'tremmer', men har en fast løbeoverflade. :D
Det har fast løbeflade.
Det er det her: http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bur_ ... jul/187021 jeg venter bare på at de får det på lager igen, men det haster heller ikke, min hamster er alligevel først klar til at flytte hjemmefra sidst i juni. :D
Vi har Nobby-hjulet på 15 cm., og det virker som om, at Barney, når han stopper med at løbe, kører med lidt baglæns op, og så dumper ned igen, men om det har noget med hjulets str. at gøre, det er jo ikke til at sige.Kim skrev:er ikke sikker på om det passer. Men et større hjul har noget mere masse og er sværere at stoppe så der kunne godt være noget om at de små bliver kastet lidt rundt i et større hjul.
Det havde jeg ikke lige tænkt på.