Imprægnering af Karlie hjul

Beskrivelse mangler
Låst
Rasmine

Imprægnering af Karlie hjul

Indlæg af Rasmine » 28. jul 2011 10:07

Vi er, som skrevet i en anden tråd, ved at få pip over støjen fra vores Nobby-hjul, og har derfor overvejet et Karlie-hjul, fordi at det åbenbart er det eneste som ikke larmer. Ulempen er jo så det ubehandlede træ, selv om der nu ikke har været spor af urin i hans hjul endnu.

Men jeg havde overvejet, om det mon kunne hjælpe lidt, hvis man smurte hjulet med madolie, så træet blev mættet? Nogen som har prøvet det af?

Nougat

Indlæg af Nougat » 28. jul 2011 12:23

Har jeg desværre ikke prøvet. Men ellers så prøv et woodent wheel. Det er ganialt. Lydløst og nem at rengøre.
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Kim

Indlæg af Kim » 29. jul 2011 02:03

Vi har været meget glade for vores træ hjul og som du selv skriver larmer det over hovedet ikke. Vi har dog haft lugt problemet da træet sugede deres urin til sig med det samme.

Jeg vil anbefale Woodent hjullene. (Lykke her inde fra sælger dem blandt andet) De er lydløse og i plastik, så de er nemme at holde rene.

Ellers har vi været meget glade for Trixie hjul, som også er lydløse. Det er ikke de helt billige åbne man kan få i mange farver men dem som koster lidt mere og er delvist lukkede. Jeg mener at man kan finde dem hos Lux shoppen. Men har ikke lige tjekket det for nyligt.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Rasmine

Indlæg af Rasmine » 29. jul 2011 14:54

Kim skrev:Vi har været meget glade for vores træ hjul og som du selv skriver larmer det over hovedet ikke. Vi har dog haft lugt problemet da træet sugede deres urin til sig med det samme.

Jeg vil anbefale Woodent hjullene. (Lykke her inde fra sælger dem blandt andet) De er lydløse og i plastik, så de er nemme at holde rene.

Ellers har vi været meget glade for Trixie hjul, som også er lydløse. Det er ikke de helt billige åbne man kan få i mange farver men dem som koster lidt mere og er delvist lukkede. Jeg mener at man kan finde dem hos Lux shoppen. Men har ikke lige tjekket det for nyligt.
Alletiders - det er rart med lidt input fra en som har prøvet lidt forskelligt :).

Låst