Vi har netop fået leveret flg. i dag:
http://www.avifauna.dk/hamsterdeguhus-f ... dlidqjhe51
Når vi får det sat i buret, synes jeg dog ikke helt, at målene holder stik, så det fylder MEGET.
Hvad vil dværgene helst: masser af gulvplads at løbe på, eller masser af aktiviteter?
Det skal måske lige siges, at vi har et Criceto Rex bur, med et bundmål på 76x45x30 cm.
Øhm, har vi fået for meget proppet i buret?
Der er ingen tivl om at de foretrækker masser af ting de kan kravle og gemme sig i. Så jeg ville ikke selv tøve med at sætte det hus ned til den selv om det ser ud til at tage meget plads.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Tusind tak for svar 
Vi valgte ikke at lade det blive i burene, fordi at vi, da vi fik sat det i, kunne se, at de mål som var opgivet på hjemmesiden ikke holdt - jeg har en fornemmelse af, at det findes i to str., fordi at det på denne side hedder XL, og forhandleren så måske ikke har været opmærksom på, at det har nogle andre mål så. Det fyldte 2 cm. mere i højden og min. 10 cm. mere i dybden end angivet, og det er trods alt en del.
Så nu må vi se, om vi kan finde et andet arrangement, som passer bedre
. Der er desværre ikke så mange, som er uden bund i sovedelen, og det er lidt mere hygiejnisk, synes jeg, så de ikke tisser ned i træ, men i strø, som er til at skifte.

Vi valgte ikke at lade det blive i burene, fordi at vi, da vi fik sat det i, kunne se, at de mål som var opgivet på hjemmesiden ikke holdt - jeg har en fornemmelse af, at det findes i to str., fordi at det på denne side hedder XL, og forhandleren så måske ikke har været opmærksom på, at det har nogle andre mål så. Det fyldte 2 cm. mere i højden og min. 10 cm. mere i dybden end angivet, og det er trods alt en del.
Så nu må vi se, om vi kan finde et andet arrangement, som passer bedre