kan et bur blive for stort?
-
kan et bur blive for stort?
har lige købt et gigant guldhamsterbur men har et dværghamster.
buret har 3 etager som hver er næsten lige så store som det jeg havede før.
er det for stort?????
buret har 3 etager som hver er næsten lige så store som det jeg havede før.
er det for stort?????
-
Efter min mening kan et hamsterbur aldrig blive for stort, men det kræver selvfølgelig at hamsteren har nogle gemmesteder.
Det eneste du skal være opmærksom på er at afstanden mellem tremmerne ikke er for stor, man kan eksempelvis ikke bruge et kaninbur til hamstere, men jeg forstår også din tråd som, at det er et guldhamsterbur du bruger til en dværg.
Det eneste du skal være opmærksom på er at afstanden mellem tremmerne ikke er for stor, man kan eksempelvis ikke bruge et kaninbur til hamstere, men jeg forstår også din tråd som, at det er et guldhamsterbur du bruger til en dværg.
det kommer an på hamsterens personlighed...
har haft en dværghamster der gik fuldkommen i panik da vi gav hende et større bur... endte med at hun måtte beholde det gamle bur og en af de andre fik så det bur der var købt til hende...
så alt efter hamsterens personlighed hvordan den reagerer...
har haft en dværghamster der gik fuldkommen i panik da vi gav hende et større bur... endte med at hun måtte beholde det gamle bur og en af de andre fik så det bur der var købt til hende...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
ok men hvis den går i panik gør den det så med det samme for den er ikke gådet i panik i nu og den har været i sit nye bur i 1 dagWampi skrev:det kommer an på hamsterens personlighed...
tro mig du ville slet ikke være i tvivl hvis din hamster følte buret var forkert...
så det ville allerede være sket...
med Rose nægtede hun bare at gå ned fra sin platform som hun havde fået med over... Hun sad bare der og kiggede på mig og virkede meget nervøs... så jeg måtte lige hurtigt smide savsmuld osv i det gamle bur igen og så kom hun hjem og ræsede rundt som hun plejede...
så det ville allerede være sket...
med Rose nægtede hun bare at gå ned fra sin platform som hun havde fået med over... Hun sad bare der og kiggede på mig og virkede meget nervøs... så jeg måtte lige hurtigt smide savsmuld osv i det gamle bur igen og så kom hun hjem og ræsede rundt som hun plejede...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11