Blomst´nye kæmpe miljø
ser rigtig godt ud...
bare lige en observation... undgå de der ting der hænger ud i luften uden støtte under...
taler desværre af erfring med guldhamstere og rør og ting der hængte bare en lille smule uden støtte under... tænker på den der blå runde ting der hænger i luften... luk af der i stedet for eller sæt den længere nede så der er støtte under den...
og selvom hun ikke var guld så kan jeg se rørene har riller så de kan sagtens kravle både op og ned...
medmindre de er dovne og lader sig dratte ned ad...
bare lige en observation... undgå de der ting der hænger ud i luften uden støtte under...
taler desværre af erfring med guldhamstere og rør og ting der hængte bare en lille smule uden støtte under... tænker på den der blå runde ting der hænger i luften... luk af der i stedet for eller sæt den længere nede så der er støtte under den...
og selvom hun ikke var guld så kan jeg se rørene har riller så de kan sagtens kravle både op og ned...
medmindre de er dovne og lader sig dratte ned ad...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Virkelig fedt lavet, men puha - pas nu på! Taler af erfaring.
Tjek OFTE at alle rør og samlinger sidder som de skal og at der ikke er gnavet i dem. Mistede et dværghamster pga. de rør, så er lidt hysse med dem
Men fedt, og skønt at hører at hammien hygger sig! :D
Tjek OFTE at alle rør og samlinger sidder som de skal og at der ikke er gnavet i dem. Mistede et dværghamster pga. de rør, så er lidt hysse med dem

Men fedt, og skønt at hører at hammien hygger sig! :D
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Isa/DeLaCreme skrev:Åh du kan tro jeg er obs ! Blomst er nemlig en rigtig Houdini,- det har jeg allerede erfaretSteder hvor jeg har haft den mindste tvivl er der simpelthen smækket pakketape udenpå. Just in case :lol:

Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.