dværghamster stukket af.

Beskrivelse mangler
Låst
Eva-trold

dværghamster stukket af.

Indlæg af Eva-trold » 10. sep 2011 12:52

Hej alle.
Min vens dværghamster er stukket af i går aftes.
De har ledt over det hele, og de har sat mad og vand frem til hvis den nu dukker op.
Vi sidder lige nu på ver vores post og holder øje med om den kommer frem, men sådan kan man jo ikke sidde hele dagen. Nogen der har prøvet det før, eller har en idé til hvad vi skal gøre så skriv endelig :!:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Nougat

Indlæg af Nougat » 10. sep 2011 12:58

Min guldhamster stak af under køkkengulvet. Prøv at holde alle døre lukket, og stil mad og vand i alle rum. Så kan i se hvilket rum den gemmer sig i. Jeg gjorde det at jeg satte en høj gulvspand op med strøelse, mad og vand i bunden. Lavede en stige af jumbobøger, hvor jeg lage lidt lækkert på hver "trin". Da jeg vågnede efter nat nummer to sad den betuttet nede i spanden. Håber det lykkedes for jer  :)
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 10. sep 2011 13:55

Tak :wink:  Det må jeg fortælle dem!
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Josephine

Indlæg af Josephine » 10. sep 2011 18:02

Jep, nogle små begavede mad-fælder burde virker, og husk det med dørene, og luk andre husdyr som katte og hunde væk! :)

Håber de finder deres hammi!
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Låst