Der er intet af dette der skal tages for alvorligt - jeg ville ALDRIG lade et dyr passe sig selv !!!
Men idiot rotten aka Frej er virkelig tæt på ... Han vold bider, uanset hvad !! Jeg har troligt prøvet at gøre ham tam efter alle kunstens regler, lade ham snuse, spise af min hånd osv osv osv - men han vil IKKE røres ved eller tages op ...
Jeg tror jeg giver op nu, Frej er nu bare et 'kig på' dyr, som ikk kan håndteres ...
Suuk ...
Idiot rotten ka pas sig selv !!!
-
Hvor er det trist.. Har du prøvet handsker så du ikke kan mærke når han bider?
Jeg have en vinterhvid han som det tog 3 månder at gøre tam. Han bed med det samme jeg tog hånden ned til ham. Så til sidst tog jeg en stor luffe på også kunne jeg ikke mærke han bed. På den måde kunne jeg ignorere hans bid og give ham godbidder når han ikke bed.
Hvordan håndtere du ham? Hvordan vil en typisk situation være hvor du forsøger at gøre ham tam?
Jeg have en vinterhvid han som det tog 3 månder at gøre tam. Han bed med det samme jeg tog hånden ned til ham. Så til sidst tog jeg en stor luffe på også kunne jeg ikke mærke han bed. På den måde kunne jeg ignorere hans bid og give ham godbidder når han ikke bed.
Hvordan håndtere du ham? Hvordan vil en typisk situation være hvor du forsøger at gøre ham tam?
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hmm, ligesom med andre dyr, hygger/nusser i sofaen, spiser gulerødder eller andet ..mosegaardmortensen89 skrev:Hvor er det trist.. Har du prøvet handsker så du ikke kan mærke når han bider?
Men nu prøver jrg li med protein.. Læste herinde om en der manglede og derfor bed ...
-