jeg kom til at tænke på om man kunne bruge lego til st bygge hamsterlege land? Ved ikke om det er for farligt hvis de begynder at gnave i legoen så ville gerne høre jeres mening
skør tanke
-
Astrid1992
skør tanke
Hej
jeg kom til at tænke på om man kunne bruge lego til st bygge hamsterlege land? Ved ikke om det er for farligt hvis de begynder at gnave i legoen så ville gerne høre jeres mening
?
Senest rettet af Astrid1992 13. nov 2012 14:30, rettet i alt 1 gang.
Mvh
Astrid
Use it for good if you know that you can
Astrid
Use it for good if you know that you can
Re: skør tanke
Tjah lige umiddelbart tænker jeg at Lego da ikke er værre end alt det andet plastik vi smider i vores bure. Så det synes jeg godt du kan prøve at lege medAstrid1992 skrev:Hej
jeg kom til at tænke på om man kunne bruge lego til st bygge hammsterlege land? Ved ille om det er for farligt hvis de begynder at gnave i legoen så ville gerne høre jeres mening?
-
Astrid1992
Her i huset bygges der også hamsterborge af Lego - men der leges kun med det under opsyn, og det kommer ikke ind i buret. Det er nu mest af hygiejniske årsager og pladsmangel i burene
Men jeg ville også sige: Pas på med de helt små klodser, ellers er det vel ligeså godt som alt mulig andet.
Vh. Frejas mor
Men jeg ville også sige: Pas på med de helt små klodser, ellers er det vel ligeså godt som alt mulig andet.
Vh. Frejas mor
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere