Vi har en vinterhvid han, som på det sidste har tabt sig, er begyndt at bide meget i sit bur og når vi letter toppen på hans bur, virker han fuldstændig desperat for at komme ud - nærmest halvmanisk. Han bliver 2 år her 1/5, men virker bestemt ikke affældig. Den eneste anden periode hvor han har bidt i buret, var da han i et par dage ikke havde noget hjul, men nu har han hjul, lille tunnel, sandbad, bro med toiletrør under, vippe og to huse.
Nogen som har bud på, hvad der er fat med ham? Han er stadig blid og kontaktsøgende.
Bider pludseligt i buret og virker manisk
-
Re: Bider pludseligt i buret og virker manisk
En af mine vinterhvide gjorde det også den sidste tid, det blev værre og værre jo mere han mistede blikket. Jeg ved ikke om det var fordi han var blind. Han havde en grå plet i øjet når man så hans øjne imod lyset fra en lampe
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Bider pludseligt i buret og virker manisk
Jeg har ikke lagt mærke til, at der skulle være noget med hans øjne. Umiddelbart tror jeg det heller ikke, for han kan finde på, at stille sig op på sin lille bro, og så skal man være virkelig vågen, for han kan finde på, at springe 20 cm. ud i fri luft, ud af buret. Og han virker ikke til at være det mindste i tvivl om, hvilken retning han skal springe i .mosegaardmortensen89 skrev:En af mine vinterhvide gjorde det også den sidste tid, det blev værre og værre jo mere han mistede blikket. Jeg ved ikke om det var fordi han var blind. Han havde en grå plet i øjet når man så hans øjne imod lyset fra en lampe
Åh nej, vi vidste jo godt, at de ikke bliver meget mere end to år, men jeg kan mærke, at jeg slet ikke er indstillet på, hvis det er "den sidste tid" . Han er bare en dejlig hamster.