Det er sådan nogle små nogle som jeg ikke ved hvad hedder - de minder om en billig udgave af karabinhager. Og så er der nogle kæder i dem og op til nettet.
Men man kan også sagtens bruge S kroge

Så er det øv der er mega langt til den nærmeste Ikea. Jeg er bange for det ikke kan spare sig i benzin pengeFyrsting skrev:John fandt lige ud af at man kan købe S-kroge i Ikea billigt; 10 stk for 7 kr.Der kan Tigeren da ikke være med
Kan du ikke bare bestille dem på nettet? Jeg ved dog ikke lige hvad fragt prisen er påmosegaardmortensen89 skrev:Så er det øv der er mega langt til den nærmeste Ikea. Jeg er bange for det ikke kan spare sig i benzin pengeFyrsting skrev:John fandt lige ud af at man kan købe S-kroge i Ikea billigt; 10 stk for 7 kr.Der kan Tigeren da ikke være med
Men vil da huske det næste gang jeg er i Ikea
Jeg prøvede lige at se, men de vil ikke sende når det er så lidtMaria1997 skrev:Kan du ikke bare bestille dem på nettet? Jeg ved dog ikke lige hvad fragt prisen er påmosegaardmortensen89 skrev:Så er det øv der er mega langt til den nærmeste Ikea. Jeg er bange for det ikke kan spare sig i benzin pengeFyrsting skrev:John fandt lige ud af at man kan købe S-kroge i Ikea billigt; 10 stk for 7 kr.Der kan Tigeren da ikke være med
Men vil da huske det næste gang jeg er i Ikea