ved ikke hvad jeg skal gøre, for vil jo gerne gøre ham tam men kan ikke få mig selv til og gøre noget når han skriger/piver sådan.
har haft hamster før, og dette er aldrig sket før,
Hjææælp tak

Det luder ikke særlig godt. Før jeg blev klar over Dansk Hamster Forening havde jeg nogle hamstere både fra dyrehandler og private, men engang fik jeg en fra en privat, som skreg rigtig meget af, at være bange, så jeg turde ikke tage den op, så jeg tog den op med en toiletrulle og sad å og kælede med den, til sidst blev det faktisk en god hamstermillekim skrev:pive/skrige som i at han er bange og han er begyndt at ryste også,
og i dag da jeg kom hjem fandt vi en hvid flydende klat i hans (toilet) og gik ud fra det opkast med ved ikke hvad det er
Så vidt jeg ved er en hamster ikke i stand til at kaste op, så opkast er det nok ikke. Hvor stort var det? Deres tis kan godt se lidt hvidt ud nogle gange?millekim skrev:pive/skrige som i at han er bange og han er begyndt at ryste også,
og i dag da jeg kom hjem fandt vi en hvid flydende klat i hans (toilet) og gik ud fra det opkast med ved ikke hvad det er