Hej
Jeg er ny her på forumet. Jeg har for 2 uger siden købt mig en ny dværghamster da min gamle dværghamster Mr. Tony Stark døde
Jeg fandt hende på dba.dk og jeg er rigtig glad for hende. Jeg har dog gjort lidt research efter jeg har fået hende, og hvad jeg kan se så er hun en hybrid. Det fik jeg ikke noget at vide om da jeg købte hende.
Hun er begyndt at få en mørk plet på ryggen, hvilket jeg synes er lidt sært. De begyndte for et par dage siden. Er det bare en del af hendes farve, eller skal jeg gå til dyrlægen med hende?
Kærlig hilsen
Sanne
Spørgsmål ang. min nye hamster, Daenerys.
Spørgsmål ang. min nye hamster, Daenerys.
Sanne
Ejer af Daenerys (Hybrid) og Tut-Zoo's Fudge (Hårløs guldhamster) og Leeloo (Langhåret Guldhamster)
Re: Spørgsmål ang. min nye hamster, Daenerys.
Hov, jeg kan egenligt se at jeg skulle have postet det her under sygdom/helbred. Jeg ved ikke hvordan man flytter en post, er der en der kan gøre det for mig?
Hilsen Sanne
Hilsen Sanne
Sanne
Ejer af Daenerys (Hybrid) og Tut-Zoo's Fudge (Hårløs guldhamster) og Leeloo (Langhåret Guldhamster)
Hej og velkommen til:) hvor er hun fin. Det ser ud til hun har været i vinterpels og er ved at skifte tilbage til normalfarven
-
Hej og tillykke med hende , hvor er hun yndig
Det ligner bare sommerjakken hun har taget på
Selvom hun er hybrid kan hun sagtens skifte til vinter/sommerpels det behøver du ikke være bekymret for
Jeg bruger det fingerpeg som hedder "virker den irriteret eller utilpas så afsted"
Altså spiser den ikke, eller virker den irriteret klør sig væsentligt mere end normalt (du kender selv din hamster) så ville jeg tage til dr. Dyr
Det ligner bare sommerjakken hun har taget på
Selvom hun er hybrid kan hun sagtens skifte til vinter/sommerpels det behøver du ikke være bekymret for
Jeg bruger det fingerpeg som hedder "virker den irriteret eller utilpas så afsted"
Altså spiser den ikke, eller virker den irriteret klør sig væsentligt mere end normalt (du kender selv din hamster) så ville jeg tage til dr. Dyr
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
Trine // Colour Point.
Hej
Mange tak for svarene
Jeg prøver virkelig den her gang at gøre hende hånd tam, men det er svært at have tålmodigheden med det. Jeg har hånden inde i hendes bur flere gange om dagen med godbidder, men hun bliver ved med at bide i mine fingere, og nogle gange tager hun virkelig fat og bider til.
Det tog overhoved ikke så lang tid med min tidligere hamster.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, for det er ikke særlig fedt at blive ved med at blive bidt. Jeg sørger for at vaske mine hænder inden jeg sætter dem ind til hende.
Nogen gode råd?
Hilsen Sanne
Mange tak for svarene
Jeg prøver virkelig den her gang at gøre hende hånd tam, men det er svært at have tålmodigheden med det. Jeg har hånden inde i hendes bur flere gange om dagen med godbidder, men hun bliver ved med at bide i mine fingere, og nogle gange tager hun virkelig fat og bider til.
Det tog overhoved ikke så lang tid med min tidligere hamster.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, for det er ikke særlig fedt at blive ved med at blive bidt. Jeg sørger for at vaske mine hænder inden jeg sætter dem ind til hende.
Nogen gode råd?
Hilsen Sanne
Sanne
-
Hvor gammel er din hamster pige
Og er hun blevet mere tam?
Og er hun blevet mere tam?
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery
Det er en gammel tråd nu
Men jeg har haft masser af tålmodighed og hun er blevet super tam. Hun bider overhovedet ikke men kan godt lide at slikke på mine fingre hvis de dufter dejligt
Men jeg har haft masser af tålmodighed og hun er blevet super tam. Hun bider overhovedet ikke men kan godt lide at slikke på mine fingre hvis de dufter dejligt
Sanne
-
Hvor er det dejligt i er blevet gode venner
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
Trine // Colour Point.