Kan de finde ud af at passe på ved kanter, eller falder de?
Kan de finde ud af at passe på ved kanter, eller falder de?
Kan dværghamstere finde ud af at passe på ved kanter, eller risikerer man, at de falder ned? Det kunne både være ved hylder, halve etager i buret eller huse i flere etager
-
Re: Kan de finde ud af at passe på ved kanter, eller falder
Jeg vil sige at det er forskellig fra hamster til hamster. Nogen er kloge nok til og stanse i god tid, hvor andre lige skal prøve og se hvad der sker
Ok.......og øv, for jeg troede måske at det bare var mig som var lidt overbeskyttende, når jeg ikke turde købe fx. et hus med to etager til buret. Har du erfaring med, om de så kommer slemt til skade, eller måske mest får sig en grim forskrækkelse, hvis de går ud over en kant og ryger ned på bunddækket i buret?louisekold skrev:Jeg vil sige at det er forskellig fra hamster til hamster. Nogen er kloge nok til og stanse i god tid, hvor andre lige skal prøve og se hvad der sker
-
Mine plejer og blive forskrækket. Men nu har jeg ikke givet dem noget, som er for langt over bunden,
Jeg skal passe på min dværghamster, hun falder ned over kanter, så har altid en hånd under, eller lader hende løbe rundt på gulvet. Hun virker ellers ganske smart