Lange negle
Lange negle
Heej !
Mit vinterhvide hamster har fået lidt lange negle og jeg ved ikke om selv kan klippe dem, eller om jeg skal få en dyrelæge til det ?
Mit vinterhvide hamster har fået lidt lange negle og jeg ved ikke om selv kan klippe dem, eller om jeg skal få en dyrelæge til det ?
Mange hilsner fra Louise ;D
hjul
har den ikke et hjul at løbe i?
det har mine og det ser ud til at det slider på deres negle så de ikke bliver for lange 
men ellers ville jeg nok anbefale en dyrlæge til det... hvis der er penge til det ellers er der sikkert steder du kan læse om hvordan det skal gøres :9 såsom hvor langt ned de må klippes osv

men ellers ville jeg nok anbefale en dyrlæge til det... hvis der er penge til det ellers er der sikkert steder du kan læse om hvordan det skal gøres :9 såsom hvor langt ned de må klippes osv

Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Næ, det har jeg ikke bemærket. De stopper vel selv hvis der er noget der gør ondt på potterne. I naturen ville de vel også kradse/grave i jorden hvor der også kan ligge sten, grus, osv.
Så meget kradser de heller ikke direkte i papiret, engang imellem går lunte amok på det, men det er langt fra hele tiden.
/Heidi
Så meget kradser de heller ikke direkte i papiret, engang imellem går lunte amok på det, men det er langt fra hele tiden.
/Heidi
Re: hjul
Jo hun har et hjul, men så vidt jeg kan se sliper hun ikke neglene i det !!Wampi skrev:har den ikke et hjul at løbe i?det har mine og det ser ud til at det slider på deres negle så de ikke bliver for lange
Lemmingexpress >> Hvor kan man købe det papir henne ??
Mange hilsner fra Louise ;D
-