Vil ha et nyt bur...

Beskrivelse mangler
Låst
Sofie

Vil ha et nyt bur...

Indlæg af Sofie » 21. okt 2008 18:57

Jeg sys Mr. Douglas' bur/akvarie er for lille...
Jeg har holdt øje med DBA og Guloggratis de sidste dage, men jeg sys ikk rigtig der er noget jeg ka bruge. Så jeg er begyndt at overveje, om det er et helt nyt bur vi ska ud og investere i...
Tænkte så om I ikk ku ha lyst til at linke til nogle af de bure I selv har ? :D
Og hvis I kender til nogle gode tilbud, så må I os meget gerne skrive det !

liv

Re: Vil ha et nyt bur...

Indlæg af liv » 21. okt 2008 19:03

Sofie skrev:Jeg sys Mr. Douglas' bur/akvarie er for lille...
Jeg har holdt øje med DBA og Guloggratis de sidste dage, men jeg sys ikk rigtig der er noget jeg ka bruge. Så jeg er begyndt at overveje, om det er et helt nyt bur vi ska ud og investere i...
Tænkte så om I ikk ku ha lyst til at linke til nogle af de bure I selv har ? :D
Og hvis I kender til nogle gode tilbud, så må I os meget gerne skrive det !
altså jeg har jo lige fået en guldhamster her idag og jeg har købt et marsvine bur med plastik for oven og så tremmer helt oppe i toppen  :wink: (dog skal du være opmærksom på at hamsteren kan komme ud af tremmerne så kommer du et hønsenet over tremmerne så virker det fint  :D )

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 21. okt 2008 19:11

jeg har akvarier til mine hamstere, på den måde undgår jeg også det der tremmebideri, men det kan være en god ide sikre toppen med noget hønsetråd der har nogle passende huller så de ikke kan smutte ud :roll:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 21. okt 2008 19:11

I kunne jo også bygge et selv? :)

Jeg købte selv et hjemmelavet bur, og det er mega smart efter min mening. :D
Vedhæftede filer
HPIM4098_mini.jpg
HPIM4098_mini.jpg (151.38 KiB) Vist 6114 gange
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 21. okt 2008 19:51

Hvor stort er det bur han bor i nu? For hvis du jo lige har fået ham hjem så er han jo stadig meget lille.
Jeg synes ikke du skal storme ud og købe et helt nyt til ham. Hvis man vil finde det rigtige på dba skal man bruge lidt tid på det. Jeg havde min i et 60x30x30 cm indtil han var udvokset og det var fint.

Sofie

Indlæg af Sofie » 21. okt 2008 20:22

Akvariet som han bor i nu er kun 58x28x28
Ja, det er sikkert fint nok mens han stadig er lille...Men der er bare slet ikk plads til noget dernede. Det eneste han ka aktivere sig med er hjulet og på skift en sten og sandbadet. Ville jo gerne ha noget han ka klatre rundt i og sårn noget... Men det er der altså ikk plads til...

Hmm...jeg får lige at vide, at alle de bure vi havde til marsvinene før vi fik skabsbure, nu står oppe hos mine forældre (Var da sikker på at de var blevet solgt  :shock: )
Der var os et plastikbur imellem...Det ku man vel godt bruge, hvis man lægger noget tyndmasket net over...
Ska vist lige ha fat i moar  :lol:

liv

Indlæg af liv » 21. okt 2008 20:25

Sofie skrev:Akvariet som han bor i nu er kun 58x28x28
Ja, det er sikkert fint nok mens han stadig er lille...Men der er bare slet ikk plads til noget dernede. Det eneste han ka aktivere sig med er hjulet og på skift en sten og sandbadet. Ville jo gerne ha noget han ka klatre rundt i og sårn noget... Men det er der altså ikk plads til...

Hmm...jeg får lige at vide, at alle de bure vi havde til marsvinene før vi fik skabsbure, nu står oppe hos mine forældre (Var da sikker på at de var blevet solgt  :shock: )
Der var os et plastikbur imellem...Det ku man vel godt bruge, hvis man lægger noget tyndmasket net over...
Ska vist lige ha fat i moar  :lol:
hehe kan sige det fungere rigtig godt hos mig :D der er dejligt meget plads og så kan man hænge ting ned fra loftet :D

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 21. okt 2008 20:57

Der er jo ikke store forskel på det jeg skrev og det du har. 2 cm? Men jeg kan sagtens se hvad du mener at der ikke er så meget plads til indretning.

Der er det her til salg. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=57068257

Og det her http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=57002001

Og det her http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=56941276
Senest rettet af AnnaR 21. okt 2008 21:07, rettet i alt 1 gang.

liv

Indlæg af liv » 21. okt 2008 21:04

det første kan umuligt være 85 liter! de har vist taget 5 liter forkert men det er jo ligemeget ANER ikke hvorfor jeg sagde det :oops:

Sofie

Indlæg af Sofie » 22. okt 2008 15:49

Tak Anna :D

burrus

Indlæg af burrus » 22. okt 2008 16:00

liv skrev:
det første kan umuligt være 85 liter! de har vist taget 5 liter forkert men det er jo ligemeget ANER ikke hvorfor jeg sagde det :oops:
tja lige hurtigt regnet ud gir et 85,75 liter  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 22. okt 2008 16:16

burrus skrev:
liv skrev:
tja lige hurtigt regnet ud gir et 85,75 liter  :wink:
hmm... kan ikke forstå det så stort re fetas bur også mener ikke det var 85 liter :?  :? nåh men så må det jo være det :lol:

basil

Indlæg af basil » 23. okt 2008 13:50

Min guldbamse bor i et bur der ligner et marsvinebur men tremmerne for oven har mindre afstand end et marsvinebur. Tror jeg gav 500 for det fra nyt af..Lidt dyrt men er et rigtigt godt bur synes jeg..og der er en etage med til buret også..

Sofie

Indlæg af Sofie » 23. okt 2008 18:20

Så har jeg fået fat i moar...og yes mand, plastikburet står oppe hos dem :D
Hun kommer herind på lørdag...og tar buret med ! Så ka lille Douglas-bassen får fire gange så meget plads at lege på :D

aalborgpige

Indlæg af aalborgpige » 1. nov 2008 17:55

prøv at gå ind og se på www.baboom.dk det er også et brugt marked. der plejer at vre en del godt

:D

Låst