hængekøjer fra miss gore/Petpile

Beskrivelse mangler
Chilli

Indlæg af Chilli » 19. nov 2008 19:49

burrus skrev:
Chilli skrev:
burrus skrev: tja robo'erne har haft lidt en "kamp" o mat få så meget af fleece stoffet ned i reden som muligt :lol:  men det har de dog droppet - måske de så at de ødelagde køjen :lol:  de er i hvert fald stoppet med at bide i den - og putter i stedet i den :D
De er ret glade for den :D  skal lige se om jge kan fange et billede af dem mensde bruger den - med lidt held kan jeg "overraske" dem :lol:  

Har lige bestilt to mere fra petpile til min kommende svensker :D  så må vi se om han gnaver dem i tykker eller hvordan...  men gid de ville dukke op!
:D  :D
mEN hvis de spiser dem,er det så farligt?
det tror jeg næppe :wink:  det er ganske alm fleece stof - det sku gerne være uskadeligt :wink:
Hehe oka: P

Hvaad øh?
Har du prøvet dem endu?
hvis ikke du har , vil du så ikke lige skrive om de gider dem til mig??

burrus

Indlæg af burrus » 19. nov 2008 19:51

de er skam testet p åmine hamstere ja! :wink:  ellers ville jeg jo ikke kunne fortælle dig hvordan mine robo'er synes om dem :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chilli

Indlæg af Chilli » 19. nov 2008 19:54

burrus skrev:de er skam testet p åmine hamstere ja! :wink:  ellers ville jeg jo ikke kunne fortælle dig hvordan mine robo'er synes om dem :wink:
Hehhe:P

Øøøøh Hvad er Robo-er???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops:  :oops:  :oops:

burrus

Indlæg af burrus » 19. nov 2008 19:55

Chilli skrev:
burrus skrev:de er skam testet p åmine hamstere ja! :wink:  ellers ville jeg jo ikke kunne fortælle dig hvordan mine robo'er synes om dem :wink:
Hehhe:P

Øøøøh Hvad er Robo-er???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops:  :oops:  :oops:
roborovski dværghamstere
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 19. nov 2008 20:09

Pia, hvis du kunne se robo'erne lige nu, vil du finde dem godt puttet ned i køjen under alt det fleece-fnuller de har gnavet af køjens sider og bund!  :lol:   :lol:  Jo, de hygger sig skam!  :P

burrus

Indlæg af burrus » 19. nov 2008 20:10

Mahonia skrev:Pia, hvis du kunne se robo'erne lige nu, vil du finde dem godt puttet ned i køjen under alt det fleece-fnuller de har gnavet af køjens sider og bund!  :lol:   :lol:  Jo, de hygger sig skam!  :P
kodak moment! kamera charlotte - NU!  :lol:  :D

små terrorister!  :lol:
Pia B

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 19. nov 2008 22:25

burrus skrev:det tror jeg næppe :wink:  det er ganske alm fleece stof - det sku gerne være uskadeligt :wink:
Fleece er lavet af syntetiske stoffer. Hvis du prøver at sætte ild til det, vil du meget hurtigt opdage dette. Jeg tror næppe de spiser det ned i deres mave, men jeg ville nu stadig være lidt betænklig ved at give det til en hams der gnaver den i smadder.

Citat fra Wikipedia: "Er fremstillet af en type plastic -mikrofibre, og kan bl.a. fremstilles af brugte plastic (PET) flasker."

burrus

Indlæg af burrus » 20. nov 2008 06:51

AnnaR skrev:
burrus skrev:det tror jeg næppe :wink:  det er ganske alm fleece stof - det sku gerne være uskadeligt :wink:
Fleece er lavet af syntetiske stoffer. Hvis du prøver at sætte ild til det, vil du meget hurtigt opdage dette. Jeg tror næppe de spiser det ned i deres mave, men jeg ville nu stadig være lidt betænklig ved at give det til en hams der gnaver den i smadder.

Citat fra Wikipedia: "Er fremstillet af en type plastic -mikrofibre, og kan bl.a. fremstilles af brugte plastic (PET) flasker."
jeg ved skam godt det er syntetisk, men nu har min ene kat på et tidspunkt smadret en fleeceseng og ædt en god håndfuld - mindst! jeg ringede fluks til dyrlægen, som baresagde jeg sku vente til det kom ud i den anden ende.. .det ville gå lige igennem uden at lave ravage :wink:  noget med fibrene ikke hænger specielt godt sammen eller sådan noget - det er et års tid siden, så husker ikke det så godt  :lol:  men ufarligt var det i hvert fald for katten :D
Pia B

Låst