på tur i skoven

Beskrivelse mangler
Låst
burrus

på tur i skoven

Indlæg af burrus » 17. nov 2008 12:31

Jep jep - så gik jeg lige på tur i vors skov i dag 8-)  (feeedt med sin egen skov!)  og fandt lidt forskelligt :D  

her er lige et par billeder af det som ER klar til at ryge ned ti hamsterne :wink:  der er stadig en rod og to grene som ligger til tørre, inden de skal en tur i ovnen og så ind til hammierne...

et hus til mr. oliver når han kommer til danmark
Billede
Billede
Billede
Billede

dejligt bredt så han kan have hele sin store krop under den :lol:  8-)  

så gik jeg om i vores brændely - og fandt et sjovt stykke brænde - helt tørt efter at have lagt der længe :wink:
Billede
Billede
Billede
Billede

synes det hul er lidt sjovt :lol:  tror det ender nede hos oliver eller også hvis jeg en dag laver lidt om hos robo'erne... der er ikke plads til den hos james uden at jeg fjerner nogle af hans yndlingsting...

så fandt jeg lidt lærketræs "spåner"/stykker som dufter helt sindsygt godt! selv efter de har ligget ude længe.. så godt man selv har lyst til at bide i det - så håber hamsterne også vil :lol:  det er hårdt træ, så det vil være godt gnave-legetøj :D  
Billede
Billede
Billede

alle disse ting har været en tur i ovnen for ligeat "brænde" parasitter, svamp og osv. væk... bare lige for en sikkerheds skyld :wink:  
det der ligger til tøre kommer der billeder af når det er tørt :wink:  det kommer ikke i ovnen før...

får olivers bur og hjul på onsdag og hængekøjerne forhåbentligt snart, så skal lige have kigget lidt på indretningen af det 8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 17. nov 2008 12:50

Fine ting du har fundet, han kommer da til at leve i ren luxus din "lille" svensker, glæder mig til at se indretningen af buret når du kommer så langt.
:D

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. nov 2008 21:52

sikke nogle gode ting du har fundet dig! Har i virkelig jeres ejen skov? Det må da være hyggeligt ^^
Synes det stykke brænde med hulet i, ser rigtig godt ud til en hamster.

(Forresten så har jeg fået plaget mig til en hamster i julegave, og synes Oliver er mega sødt navn, så det skal den nok hedde vis det bliver en dreng^^)
KH. Kathrine

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 17. nov 2008 21:59

Vimse skrev:sikke nogle gode ting du har fundet dig! Har i virkelig jeres ejen skov? Det må da være hyggeligt ^^

(Forresten så har jeg fået plaget mig til en hamster i julegave, og synes Oliver er mega sødt navn, så det skal den nok hedde vis det bliver en dreng^^)
hva ska det så være for en hamster  :lol: og tillyke med plageriet 8-)
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. nov 2008 22:01

AnetteFrost skrev:
Vimse skrev:sikke nogle gode ting du har fundet dig! Har i virkelig jeres ejen skov? Det må da være hyggeligt ^^

En lille dværghamster, da jeg jo har 2 guld.... Men det er jo en julegave jeg ikk ved noget om  :lol: Sådan da :P
KH. Kathrine

burrus

Indlæg af burrus » 18. nov 2008 06:19

[quote="Vimse" Har i virkelig jeres ejen skov? [/quote]

jep  :D  en "lille" privat fredskov på 10 - snart 14 hektar :D  (der er lavet "nyt" skov på noget nark ved siden af, men det skal over en hvis højde før hedelskabet vil regne det for skov - indtil da er det ny tilplantning :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 18. nov 2008 09:00

Vimse skrev:
AnetteFrost skrev:

En lille dværghamster, da jeg jo har 2 guld.... Men det er jo en julegave jeg ikk ved noget om  :lol: Sådan da :P
sådan katrine! virkede mine tricks? :lol: håber altså bare der stadig er nogen der køber fetas unger når de koommer (efter jul)  :lol: det nytter jo ikke noget i alle får jeres dværge nu :lol:

og pia super flotte ting! han bliver en heldig en :P

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 18. nov 2008 18:38

Super ting du har fundet!
Jeg elsker bure, der er indrettet med naturlige ting og andet i træ. Jeg ville ønske jeg havde en skov, jeg kunne finde sådan noget i.
Det kunne være du skulle starte dit eget lille postordre/internet firma, hvor du sælger ting og sager fra skoven som hamster-legetøj til os by-boer   :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 18. nov 2008 18:46

Jeanette skrev: Det kunne være du skulle starte dit eget lille postordre/internet firma, hvor du sælger ting og sager fra skoven som hamster-legetøj til os by-boer   :lol:
hehe den tanke er slet ikke dårlig :lol:  men det er jo lidt det med at finde lige "det" der kan bruges :lol:  men jeg kunne da overveje at sælge ting jeg ikke selv har plads til  :lol:  8-)  som en lille hjælp til jer byboer :lol:  8-)
man behøver jo ikke tjene på det - skal jo ud og gå alligevel med hunden en gang i mellem 8-)
Pia B

Vimse

Indlæg af Vimse » 18. nov 2008 20:24

liv skrev:
Vimse skrev:
AnetteFrost skrev: hva ska det så være for en hamster  :lol: og tillyke med plageriet 8-)
sådan katrine! virkede mine tricks? :lol: håber altså bare der stadig er nogen der køber fetas unger når de koommer (efter jul)  :lol: det nytter jo ikke noget i alle får jeres dværge nu :lol:

og pia super flotte ting! han bliver en heldig en :P
Ja! Især det med at vise jeg rent faktisk havde plads!
KH. Kathrine

Anne-Hedvig

Indlæg af Anne-Hedvig » 21. nov 2008 04:22

Fine naturting du har funnet til lille Oliver! En idé til efterfølgelse. Skal sannelig gå ned i kjellerboden og finne noen trestykker til Caroline som hun kan klatre på..

Låst