endnu en pakke fra petpile er landet :D

Beskrivelse mangler
Låst
burrus

endnu en pakke fra petpile er landet :D

Indlæg af burrus » 25. nov 2008 18:48

endelig landede pakken fra petpile med køjer til ham den lille oliver twist.
nu mangler jeg bare lige s-krogene så er de klar til installation i buret og så mangler der kun hamsteren :lol:

jeg har købt to til denne "lille" svensker (som allerede er nået de 130 gr som 6-uger gammel - begge forældre er på ca 200 så der ender han nok også :lol:  8) )

fik købt:

denne dejlige firkantede plysseng
Billede
Billede
synes den virker så blød så blød :D  jeg vil også have en kæmpe plys hængekøje at sove i  :lol:  

og en trekantet ternet blå
Billede
Billede
Billede

forkælede hamster 8-)  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 25. nov 2008 18:57

I mit næste liv vil jeg være hamster hos dig!!!  :P   :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 25. nov 2008 18:58

Mahonia skrev:I mit næste liv vil jeg være hamster hos dig!!!  :P   :lol:
hehe hvem af dem vil du være?  :lol:  8-)  så ved jeg hvem jeg skal forkæle lidt ekstra :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. nov 2008 18:59

uha heldige hamster
er helt enig med mahonia hehe man kan kun få det godt som hamster hos dig hehe
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 25. nov 2008 19:06

Hmm.. Det er jo ikke til at sige hvilke du har til den tid, så du må hellere forkæle alle lige meget.  :lol:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 25. nov 2008 19:42

Uhh de er fine :D
Venter også selv på flere hængekøjer fra PetPile :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Spot

Indlæg af Spot » 25. nov 2008 19:46

hun er bare så dygtig hende der laver dem! de er vildt lækre
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 25. nov 2008 20:19

men spiser hamsterne slet ikke foret? det må da ikke være godt for dem??

burrus

Indlæg af burrus » 25. nov 2008 20:22

liv skrev:men spiser hamsterne slet ikke foret? det må da ikke være godt for dem??
tja spiser det? nej - de hive rdet allerhøjest af for at proppe det i reden :lol:  
og ganske alm. fleece er ikke farligt for dem at få i maven, hvis der endelig ryger lidt ned :wink:  det går i opløsning pga de "tråde" er så små og løse så det ryger lige igennem systemet :wink:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 25. nov 2008 20:25

burrus skrev:
liv skrev:men spiser hamsterne slet ikke foret? det må da ikke være godt for dem??
tja spiser det? nej - de hive rdet allerhøjest af for at proppe det i reden :lol:  
og ganske alm. fleece er ikke farligt for dem at få i maven, hvis der endelig ryger lidt ned :wink:  det går i opløsning pga de "tråde" er så små og løse så det ryger lige igennem systemet :wink:
okay men den der plysseng hvordan bestiller du den kan ikke finde den inde på hjemmesiden :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 25. nov 2008 20:29

liv skrev:
burrus skrev:
okay men den der plysseng hvordan bestiller du den kan ikke finde den inde på hjemmesiden :wink:
plyssengen er den der hedder "luxury" under standardkøjer og så bare med noget andet "plys" end lige det viste på billedet :wink:  (valgte lyseblå til drengen naturligvis :wink:)
http://www.petpile.dk/standard.html
men den er midlertidigt udsolgt - hvorfor osv. ved jeg ikke :wink:  men prøv og skriv til hende :wink:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 25. nov 2008 21:28

burrus skrev:
liv skrev:
burrus skrev: tja spiser det? nej - de hive rdet allerhøjest af for at proppe det i reden :lol:  
plyssengen er den der hedder "luxury" under standardkøjer og så bare med noget andet "plys" end lige det viste på billedet :wink:  (valgte lyseblå til drengen naturligvis :wink:)
http://www.petpile.dk/standard.html
men den er midlertidigt udsolgt - hvorfor osv. ved jeg ikke :wink:  men prøv og skriv til hende :wink:
ja det forstår ejg :wink: men når maqn går ind i stoftyper kan jeg ikke se det der plyssede noget :? så hvor finder du det?

burrus

Indlæg af burrus » 25. nov 2008 21:32

Pia B

Meddie

Indlæg af Meddie » 25. nov 2008 22:32

Hvor er de seje :D
~ Mvh. Mette og Clean

Låst