er det skadeligt?

Beskrivelse mangler
Låst
liv

er det skadeligt?

Indlæg af liv » 6. dec 2008 15:47

jeg havde købt sådan en træ labyrant til sirius men han er åbentbart blevet MEGET sulten og gnavet i siden på labyranten! (ja i kan jo selv se billedet før og efter!!

er det skadeligt for ham? :wink:
Vedhæftede filer
Foto 709.jpg
forskel!
Foto 709.jpg (74.87 KiB) Vist 6352 gange
Foto 707.jpg
efter!
Foto 707.jpg (79.95 KiB) Vist 6352 gange
Foto 708.jpg
før!
Foto 708.jpg (82.67 KiB) Vist 6352 gange

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 6. dec 2008 15:50

Det skulle der ikke ske noget ved. Det er jo lavet til gnavere, men jeg regner med, han kun har gnavet i det og ikke spist det?

liv

Indlæg af liv » 6. dec 2008 15:55

Mahonia skrev:Det skulle der ikke ske noget ved. Det er jo lavet til gnavere, men jeg regner med, han kun har gnavet i det og ikke spist det?
det ved jeg faktisk ikke det må liige tjekkes :wink:

liv

Indlæg af liv » 6. dec 2008 16:09

jeg fandt lidt stumper fra den så ejg går ud fra han ikke har spist det :wink:

Ringling

Indlæg af Ringling » 6. dec 2008 16:23

Hår hår...han har da rigtig været i gang den lille!!  :shock:  :D
Hilsen Lotte
Billede

liv

Indlæg af liv » 6. dec 2008 16:39

Ringling skrev:Hår hår...han har da rigtig været i gang den lille!!  :shock:  :D
hehe det siger du ikke! :lol:  :lol: blev selv lidt overrasket! men kan sige det går rigtig godt med mig ig ham han er en snuske basse der kravler op og ned af ens arm :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 6. dec 2008 17:05

hehe derfor har jeg ikke træbure  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 6. dec 2008 17:22

burrus skrev:hehe derfor har jeg ikke træbure  :lol:
hehe var også glad for jeg havde labyrenten inde i buret :lol:  :lol: så nu har vi beviser på hvorfor et træbur kan være dårligt! :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 6. dec 2008 17:23

liv skrev:
burrus skrev:hehe derfor har jeg ikke træbure  :lol:
hehe var også glad for jeg havde labyrenten inde i buret :lol:  :lol: så nu har vi beviser på hvorfor et træbur kan være dårligt! :lol:
i hvert fald hvis der er den mindste kant de kan få tænderne i  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Meddie

Indlæg af Meddie » 6. dec 2008 17:29

Hold da op, han har rigtigt nok hygget sig den lille :shock:  :lol:
Men bare rolig - det bliver han bestemt ikke syg af ;) - Den ér jo beregnet til gnavere :P
~ Mvh. Mette og Clean

liv

Indlæg af liv » 6. dec 2008 17:34

Meddie skrev:Hold da op, han har rigtigt nok hygget sig den lille :shock:  :lol:
Men bare rolig - det bliver han bestemt ikke syg af ;) - Den ér jo beregnet til gnavere :P
hehe jaja det er dne jo men tror ikke de forventer at de ædder den :lol: men det er en stor mundfuld! det er større stykke end jeg ville kunne tage med min mund! :shock:

men fandt ud af hvorfor han gjorde det :lol: altså han har en 2 etage lybyrent og sit hus og så resten og sit hus har han lige droppet lidt :lol: nåh men han syntes ikke der var nok plads at sove i når jeg havde delt labyrenten op i gange :lol: så han fjernede den og den lå også ude af buret da jeg kom ind og kiggede ned til ham og der lå han og så lykkelig ud i sit store sove værelse han fik lavet :lol:  :lol:
må hellere få smurt det hjul ellers går han da amok! :lol:  :lol:

Vimse

Indlæg af Vimse » 6. dec 2008 19:07

Nej tror ikke der sker noget ved det. Men han har godt nok ædt meget!  :shock:
Putte er os ved at æde hendes dyre træhjul! :roll:
KH. Kathrine

Lykke

Indlæg af Lykke » 6. dec 2008 21:49

liv skrev:
Meddie skrev:Hold da op, han har rigtigt nok hygget sig den lille :shock:  :lol:
hehe jaja det er dne jo men tror ikke de forventer at de ædder den :lol: men det er en stor mundfuld! det er større stykke end jeg ville kunne tage med min mund! :shock:

men fandt ud af hvorfor han gjorde det :lol: altså han har en 2 etage lybyrent og sit hus og så resten og sit hus har han lige droppet lidt :lol: nåh men han syntes ikke der var nok plads at sove i når jeg havde delt labyrenten op i gange :lol: så han fjernede den og den lå også ude af buret da jeg kom ind og kiggede ned til ham og der lå han og så lykkelig ud i sit store sove værelse han fik lavet :lol:  :lol:
må hellere få smurt det hjul ellers går han da amok! :lol:  :lol:
ja, de ved, hvad de vil!

Ringling

Indlæg af Ringling » 7. dec 2008 13:32

liv skrev:
Ringling skrev:Hår hår...han har da rigtig været i gang den lille!!  :shock:  :D
hehe det siger du ikke! :lol:  :lol: blev selv lidt overrasket! men kan sige det går rigtig godt med mig ig ham han er en snuske basse der kravler op og ned af ens arm :lol:
Virkelig dejligt at høre Liv  :D
Hilsen Lotte
Billede

Låst