er det skadeligt for ham?

i hvert fald hvis der er den mindste kant de kan få tænderne i :lol:liv skrev:hehe var også glad for jeg havde labyrenten inde i buretburrus skrev:hehe derfor har jeg ikke træbure :lol::lol: så nu har vi beviser på hvorfor et træbur kan være dårligt!
hehe jaja det er dne jo men tror ikke de forventer at de ædder denMeddie skrev:Hold da op, han har rigtigt nok hygget sig den lille:lol:
Men bare rolig - det bliver han bestemt ikke syg af- Den ér jo beregnet til gnavere
ja, de ved, hvad de vil!liv skrev:hehe jaja det er dne jo men tror ikke de forventer at de ædder denMeddie skrev:Hold da op, han har rigtigt nok hygget sig den lille:lol:
Men bare rolig - det bliver han bestemt ikke syg af- Den ér jo beregnet til gnavere
men det er en stor mundfuld! det er større stykke end jeg ville kunne tage med min mund!
![]()
men fandt ud af hvorfor han gjorde detaltså han har en 2 etage lybyrent og sit hus og så resten og sit hus har han lige droppet lidt
nåh men han syntes ikke der var nok plads at sove i når jeg havde delt labyrenten op i gange
så han fjernede den og den lå også ude af buret da jeg kom ind og kiggede ned til ham og der lå han og så lykkelig ud i sit store sove værelse han fik lavet
:lol:
må hellere få smurt det hjul ellers går han da amok!:lol: