Bure

Beskrivelse mangler
Låst
laurashamster

Bure

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 19:50

Jeg vil bare lige have svar på et spørgesmål:

De der bure der hedder Duna eller sådan noget. Er de holdbare nok til et guldhamster, de gnaver jo meget. Jeg har set et par billeder af sådan et bur hvor det vare et guldhamster der havde gnavet sig ud (men hun brugte heller ikke det der hul til drikke flasken, så det må være derfor)Mit hamster skal bare blive inde :lol:

:wave2:
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

burrus

Re: Bure

Indlæg af burrus » 8. dec 2008 19:56

laurashamster skrev:Jeg vil bare lige have svar på et spørgesmål:

De der bure der hedder Duna eller sådan noget. Er de holdbare nok til et guldhamster, de gnaver jo meget. Jeg har set et par billeder af sådan et bur hvor det vare et guldhamster der havde gnavet sig ud (men hun brugte heller ikke det der hul til drikke flasken, så det må være derfor)Mit hamster skal bare blive inde :lol:
:wave2:
tja nogle guldhamstere får hurtigt fat i flaskehullet - og så er det med at få det dækket af!
Andre gnaver overhovedet ikke hvis bare der er andet at gnave i!

Min james går i et gabber bur - samme type type plastic som duna burene - og der er ikke gnavet et eneste sted! han har haft gnaverstang altid og har brugt den i stedet... buret ser ud som da jeg købte det (brugt godt nok..)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 8. dec 2008 20:29

Jamen Pia, nu er James jo også sådan en velopdragen lille fyr. Det gælder ikke alle hamstere.  :wink:  
Flere af mine har præsteret at gnave sig ud af burene forskellige steder. F.eks. gnaver de der, hvor overdelen spændes fast i siderne, altså der hvor klemmerne sidder.

Har man en lille udbryder, er et akvarie det bedste, at holde den inde med.  :hwink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 8. dec 2008 20:32

tja.... heg har godt nok mest akvarier, men har da også de der duna bure og et enkelt tremmebur... det eneste der bliver gnaver i her hos mig er tremmerne og så drikkeflaskerne :?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

burrus

Indlæg af burrus » 8. dec 2008 20:40

Mahonia skrev:Jamen Pia, nu er James jo også sådan en velopdragen lille fyr. Det gælder ikke alle hamstere.  :wink:  
indtil videre gælder det faktisk alle mine hamstere pt :wink:  (audrey bider lidt i terrariets skinde til lågerne men det er alt)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

contraria

Indlæg af contraria » 9. dec 2008 03:50

Mahonia skrev:Jamen Pia, nu er James jo også sådan en velopdragen lille fyr. Det gælder ikke alle hamstere.  :wink:  
Flere af mine har præsteret at gnave sig ud af burene forskellige steder. F.eks. gnaver de der, hvor overdelen spændes fast i siderne, altså der hvor klemmerne sidder.

Har man en lille udbryder, er et akvarie det bedste, at holde den inde med.  :hwink:
ja og selv der er der et mindre tal som kan være så klove at finde vej ud af... (savner min madly endnu mere når jeg tænker på de utalige gange jeg har fundet hende stukket af fra akvariet)
de venligste hilsner amanda

Spot

Indlæg af Spot » 9. dec 2008 14:19

mine har aldrig gnavet i deres...
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 9. dec 2008 14:22

Jeg har en der er slap ud af et duna. Han gnaskede sig igennem bunden  :roll:

liv

Indlæg af liv » 9. dec 2008 16:15

tror hvis man skal have det sikreste bur er det nok et terrarie :wink: med tyndt net foroven og låger med lås :D men de er dyre som ny købte jeg købte mit for 900 kr og selvom jeg elsker det synes jeg nu det var rigtig dyrt! :wink:

Låst