Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide det!

Det behøver de nødvendigvis ikke at være, Campbells Dværghamstere er jo avlet frem i rødøjet.Monica skrev:Er det ikke også tit at hybride har røde øjne eller er det noget jeg har misforstået ? :D
Okay :) det vidste jeg ikkeBenjamin skrev:Det behøver de nødvendigvis ikke at være, Campbells Dværghamstere er jo avlet frem i rødøjet.Monica skrev:Er det ikke også tit at hybride har røde øjne eller er det noget jeg har misforstået ? :D
Men Hybrider kan også have røde øjne men bare fordi de har det behøver de ikke at være hybrider.
Ja hvis de nu har haft en farve som ikke findes i røde øjne så kan man jo konkludere ud fra det at de har været hybrider.Monica skrev:Okay :) det vidste jeg ikkeBenjamin skrev:Det behøver de nødvendigvis ikke at være, Campbells Dværghamstere er jo avlet frem i rødøjet.Monica skrev:Er det ikke også tit at hybride har røde øjne eller er det noget jeg har misforstået ? :D
Men Hybrider kan også have røde øjne men bare fordi de har det behøver de ikke at være hybrider.
Jeg fik nemlig på et tidpunkt nogle hybride og da sagde en herinde fra nemlig at man kunne se at det var hybride på grund af øjenfarven :)
Ja det jo så rigtig :DBenjamin skrev:Ja hvis de nu har haft en farve som ikke findes i røde øjne så kan man jo konkludere ud fra det at de har været hybrider.Monica skrev:Okay :) det vidste jeg ikkeBenjamin skrev: Det behøver de nødvendigvis ikke at være, Campbells Dværghamstere er jo avlet frem i rødøjet.
Jeg fik nemlig på et tidpunkt nogle hybride og da sagde en herinde fra nemlig at man kunne se at det var hybride på grund af øjenfarven :)