Elkeddelvarmt!BittéHamstereN skrev:Når du siger skolde godt, hvor varmt skal vandet så væreMajlund skrev:Hmm. . . opvaskemaskinen må konstaters værende for lille til buret! :| Så igang med at skolde godt og grundigt. . . og derefter iskoldt vand. . .
:lol:
:oops:
Rengøring af brugt bur?
-
BittéHamstereN
Altså kågende vandMajlund skrev:Elkeddelvarmt!BittéHamstereN skrev:Når du siger skolde godt, hvor varmt skal vandet så væreMajlund skrev:Hmm. . . opvaskemaskinen må konstaters værende for lille til buret! :| Så igang med at skolde godt og grundigt. . . og derefter iskoldt vand. . .
:lol:
:oops:
- og maaaaange opfyldninger tror jeg!
spørger lige fordi jeg skal til det samme i morgen eller over morgen
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
-
BittéHamstereN
Fik overtalt min far til at hente buret i dag og det gik fint med en kande kogende vand, men hvor det dog damperMajlund skrev:Ja. . . Simpelthen bare kogende vand. . . men brug evt. elkeddel OG en stor gryde! Ellers tager det 100 år fandt jeg ud af!BittéHamstereN skrev: Altså kågende vand![]()
spørger lige fordi jeg skal til det samme i morgen eller over morgen:lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Her skulle der godt nok MEGET kogende vand til!
Meen. . . nu er det gjort. . . så venter jeg lige et par dage før jeg giver det gamle bur samme tur!
(Det er heldigvis mindre!
). Abrikos er nu kommet i det nye bur. . . men hun er lidt overvældet tror jeg. . . verden ses - ihvertfald lige nu - helst i små portioner inde fra en tom køkkenrullerør! 
Tak for tippet!Lykke skrev:Kogende vand klarer rigtigt meget. Men hvis man vil være helt sikker, bør man bruge Rodalon eller klorin (ifølge min dyrlæge). Jeg har i hvert fald fået at vide at det ikke var sikkert det kogende vand tog æg.
(så jeg har selv brugt en kombi af først kogende vand og derefter klorin)