mine bedsteforældre fik også at vide at undulater kunne finde på af bide benene af kanariefugle hvis de er i samme burBenjamin skrev:Har man rent faktisk set undulaten flå benene af nymfeparakitten? for ærligt talt tror jeg ikke rigtigt på det.Spot skrev:Der hvor jeg gik i fritidklub havde de et kæmpe voliere med netop de to arter.. der var en undulat der flåede benene af nymfeparakitterne :shock:BittéHamstereN skrev: Man sætter altså nyfmeparakitter og undulater sammen og det går næsten altid fint, hvis der plads nok
Den mest udbredte orsag til voliere fugle der mangler ben er ofte fordi at høgen eller rotter eller mården/ilderen har siddet på den anden side af volieren og prøvet at trække fuglene igennem nettet i benene.
Så jeg tror nu mere på at det er et dyr udefra der har været sønderen.
To arter sammen...?
-

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Ja men nu er en kanariefugl også en betydeligt mindre fugl og så lever den slet ikke det samme sted som undulaten gør.darkangel87 skrev:mine bedsteforældre fik også at vide at undulater kunne finde på af bide benene af kanariefugle hvis de er i samme burBenjamin skrev:Har man rent faktisk set undulaten flå benene af nymfeparakitten? for ærligt talt tror jeg ikke rigtigt på det.Spot skrev: Der hvor jeg gik i fritidklub havde de et kæmpe voliere med netop de to arter.. der var en undulat der flåede benene af nymfeparakitterne :shock:
Den mest udbredte orsag til voliere fugle der mangler ben er ofte fordi at høgen eller rotter eller mården/ilderen har siddet på den anden side af volieren og prøvet at trække fuglene igennem nettet i benene.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

-
-
Var ikke meningen det skulle blive til en stor fugle snak, men bare en lille uskyldig kommentarBenjamin skrev:Ja men nu er en kanariefugl også en betydeligt mindre fugl og så lever den slet ikke det samme sted som undulaten gør.darkangel87 skrev:mine bedsteforældre fik også at vide at undulater kunne finde på af bide benene af kanariefugle hvis de er i samme burBenjamin skrev: Har man rent faktisk set undulaten flå benene af nymfeparakitten? for ærligt talt tror jeg ikke rigtigt på det.

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ja men når du kommer med den sammenligning er vi andre jo også nødt til at kommentere det for at fortælle at det ikke kan sammenlignes med hamstere.BittéHamstereN skrev:Var ikke meningen det skulle blive til en stor fugle snak, men bare en lille uskyldig kommentarBenjamin skrev:Ja men nu er en kanariefugl også en betydeligt mindre fugl og så lever den slet ikke det samme sted som undulaten gør.darkangel87 skrev: mine bedsteforældre fik også at vide at undulater kunne finde på af bide benene af kanariefugle hvis de er i samme bur:lol:

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

I behøver altså ikke at citerer alle indslag hver gang, det er kun hvis det man svarer på ligger mange indlæg tilbage.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
næ nej da, sådan tænkte jeg slet ikke på det og du er slet ikke den enste der gør det.

-
det skal du sørme ikke blive.
Jeg syntes bare det er irriterende, at der er "meter lange" citater, når det står lige ovenover.
Jeg syntes bare det er irriterende, at der er "meter lange" citater, når det står lige ovenover.

Jeg synes faktisk lige omvendt, at det er fint, for så kan man følge med uden at skulle kigge tilbage i de gamle indlæg, hvis man har læst nogle indlæg i tråden på et tidspunkt og vender tilbage senere. (det blev lidt snørklet, men håber meningen er klar)sabkoch skrev:det skal du sørme ikke blive.
Plus nogle gange kan man godt være i tvivl om der bliver svaret på det allersidste indlæg eller på et tidligere.
Det er jeg enig med dig i Lykke, hvis det ellers er gamle indlæg, men det var der jo ikke tale om her.
Quote er jo til for at man kan quote præcis det man vil svare på ud af flere indlæg eller en enkelt ting i et indlæg og ikke for at quote alle og hele indlæg - det står der jo ligesom i forvejen
Men måske vi skulle vende tilbage til det Kathrine egnetlig åbner denne tråd med.
Quote er jo til for at man kan quote præcis det man vil svare på ud af flere indlæg eller en enkelt ting i et indlæg og ikke for at quote alle og hele indlæg - det står der jo ligesom i forvejen

Men måske vi skulle vende tilbage til det Kathrine egnetlig åbner denne tråd med.

-