Flying Saucer?

Beskrivelse mangler
BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 23. jan 2010 17:06

Hvis der er snak om fælles porto, kunne jeg også godt tænke mig at være med og med kun 10-15 kørsel til Aalborg ville det jo passe godt :D Hvor meget porto bliver der lige sparet væk efterhånden :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 23. jan 2010 17:14

:oops: Er helt imponeret over dette!

Så indtil videre er vi sådan uforpligtingende
Chagos Mutti (mig)
Bittehamsteren
Frkhaumann
Majlund

Mon der er andre som også kunne være interesseret? Og er der mon regler for hvad man max må købe i udlandet og få sendt hjem? Nogen form for gebyr hvis det er over et bestemt beløb?
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Majlund

Indlæg af Majlund » 23. jan 2010 17:28

FrkHoumann skrev:Jeg kunne også godt være interesseret i en, og bor os i nærheden af aalborg jo .. Så kunne vi spare endnu mere porto :P
Det var ihvertfald helt oplagt vi bestiller sammen :D Der er kun ca. 20 km. mellem os. . . og hvis du ikke kan komme her, kan manden godt køre mig til Frederikshavn :wink:

Hvordan så med dig fra Aalborg? Ville du kunne komme til Frederikshavn evt.? Ellers kan jeg godt have den liggende og tage den med til Aalborg ved lejlighed. . . eller sende den med posten mod lidt ekstra fragtafgift :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 23. jan 2010 17:30

:lol: Der skrev vi vist oveni hinanden :wink: En mere fra Aalborg ændrer jo biledet lidt. . . Kan da ikke forestille mig der er loft på sådan noget???

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 23. jan 2010 17:42

Chagos Mutti skrev::oops: Er helt imponeret over dette!

Så indtil videre er vi sådan uforpligtingende
Chagos Mutti (mig) (1)
Bittehamsteren (2)
Frkhaumann (1)
Majlund (2)

Mon der er andre som også kunne være interesseret? Og er der mon regler for hvad man max må købe i udlandet og få sendt hjem? Nogen form for gebyr hvis det er over et bestemt beløb?
Skrev lige antal på, er det ikke rigtig i antal af dem :oops:

Og hvad med størrelser, en guldhamster skal vel havde en større end en dværg :oops:  :roll:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 23. jan 2010 17:46

Altså jeg forslår vi holder tråden ''åben'' i små 2 uger mere.

Sådan at alle lige kan overveje om de virkelig er interesseret og så evt nye også kan være med i bestillingen.

Jeg vil i starten af næste uge sætte links ind som guider ind på den side som måtte kunne gøre det billigst, men stadig virker troværdig.

Husk at disse findes i forskellige størrelser, så evt overvej om I har et andet dyr som også kan trænge til et nyt stykke legetøj  :P

Jeg kan sagtens stå for bestillingen, hvis det viser sig der er flest fra Aalborg-området, som er interesseret og så kan vi sende ud til dem som evt kommer længere fra, hvis det viser sig det er nærmere Frederikshavn kunne det være fint hvis du ville bestille Majlund da der så er færre som skal have sendt deres ud  :)

Men det tager vi vel når vi når lidt længere i bestillingen :wink:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 23. jan 2010 17:50

Jeg skal nok undersøge hvad størrelse der skal være til hvilken og pris det vil fremgå af de links jeg sætter ind i starten af næste uge (det skal læses som senest tirsdag aften) 8-)
Med Venlig Hilsen

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 23. jan 2010 17:51

Det lyder vist bare godt, så passer det også med der kommer nyt legetøj ind efter et bur skifte :lol:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 23. jan 2010 17:56

Endelig har jeg fået noget ud af alle de administrative opgaver på job, jeg har åbenbart lært at strukturere lidt :lol:
Med Venlig Hilsen

Majlund

Indlæg af Majlund » 23. jan 2010 18:10

Det lyder supert :thumb: Glad for din joberfaring :D  :lol:  :wink:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 26. jan 2010 16:15

Nå det ser ud til, at der ikke bliver stille her til aften på job, så links bliver hvis først i morgen :)
Med Venlig Hilsen

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 26. jan 2010 16:25

Men jeg fandt lige hurtigt dette info om flying saucer:

Small: 5" diameter (ideal for mice and hamsters).
Medium: 6.5" diameter (ideal for large hamsters and gerbils).
Large: 12" diameter (ideal for chinchillas, large gerbils, and rats).

Så lidt fremskidt er der i sagen om den flyvende tallerken :lol:
Med Venlig Hilsen

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 26. jan 2010 16:36

5" = 12.7 cm
6.5" = 16.51 cm
12" = 30.48 cm
;)

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 26. jan 2010 16:56

PlayEasy skrev:5" = 12.7 cm
6.5" = 16.51 cm
12" = 30.48 cm
;)
På baggrund af denne vigtige info (det gør det jo lidt nemmer for os alle at forstå det med størrelser) er beskeden følgende og oversat til dansk:

Lille: 12,7cm, velegnet til mus og dværge
Mellem: 16,51 cm, velegnet til de tykke dværge og guld og de dejlige ørkenrotter
Stor: 30,48 cm, velegent til de kæmpe gnavere... Rotter, Chins og de ørkenrotter som har ædt sig alt for tykke i julemad! (Jeg troede egentlig ikke de kunne blive store, måske gerbils er andet end ørkenrotter, hvis så Sorry!  :oops:)

:lol:

Hold da op det er besværligt at finde Flying Saucers og så tilmed steder, hvor de faktisk levere internationalt  :roll:

Her er de sider som pt er fundet, jeg har ikke forholdt mig til pris, blot om de havde produktet og leverede til dk

http://www.petdiscounters.com/Flying-Sa ... p8564.html
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002 ... RZDC7P67R1
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26otn%3D2

Hold da op jeg føler mig effektiv... Både job og hamsterlegetøj :lol:
Forresten virker det, indtil videre, ikke til at være et dyrt "hjul", omkring 50 kroner for en mellem 8-)
Med Venlig Hilsen

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 26. jan 2010 19:32

Majlund skrev:
FrkHoumann skrev:Jeg kunne også godt være interesseret i en, og bor os i nærheden af aalborg jo .. Så kunne vi spare endnu mere porto :P
Det var ihvertfald helt oplagt vi bestiller sammen :D Der er kun ca. 20 km. mellem os. . . og hvis du ikke kan komme her, kan manden godt køre mig til Frederikshavn :wink:

Hvordan så med dig fra Aalborg? Ville du kunne komme til Frederikshavn evt.? Ellers kan jeg godt have den liggende og tage den med til Aalborg ved lejlighed. . . eller sende den med posten mod lidt ekstra fragtafgift :wink:
Jamen det lyder da bare super! :D
Det må vi finde ud af så :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Låst