Strøelse til langhåret han!
-
Boxo er i mindre stykker. Ved langhåret kan det godt sidde mere fast end carefresh. Boxo er også længere tid om at lugte ligesom carfresh også er det billigere. Det er også støvfrit.
Carefresh er store stykker papirklumper og er godt til at holde i længere tid end spåner. Det er også støvfrit.
Carefresh er store stykker papirklumper og er godt til at holde i længere tid end spåner. Det er også støvfrit.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
havde lux da ikke carefresh? (det plejer de da at have i hvert faldannette gregersen skrev:Jeg er også mest glad for carefresh, men når jeg ikke kunne bestille på dyrenesnetsalg i aftes, så må jeg prøve boxo.

jeg har så aldrig haft ret godt erfaring med lang pels og "blødt" bundstrø - jeg gik ganske enkelt over til bøgeflis til bundstrø og toiletpapir til reden.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
jo men det er meget billigere hos dyrenes netsalg.burrus skrev:havde lux da ikke carefresh? (det plejer de da at have i hvert faldannette gregersen skrev:Jeg er også mest glad for carefresh, men når jeg ikke kunne bestille på dyrenesnetsalg i aftes, så må jeg prøve boxo.)
jeg har så aldrig haft ret godt erfaring med lang pels og "blødt" bundstrø - jeg gik ganske enkelt over til bøgeflis til bundstrø og toiletpapir til reden.
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
er bøgeflis ikke meget hårdt at gå på for dem ?chlin skrev:Vil lige følge op på dette:
Bøgeflis er GENIALT til langhårede hanner!
Jeg er så glad for at bruge det til Gandalf og Fredrik. Det hænger slet ikke ved i pelsen og han slipper dermed for at få store klumper af pels! Og så er Gandalf også glad for så slipper han for alle de ture med børsten!
ikke hvis du vælger det mindste bøgeflisHamsterPigen skrev:er bøgeflis ikke meget hårdt at gå på for dem ?chlin skrev:Vil lige følge op på dette:
Bøgeflis er GENIALT til langhårede hanner!
Jeg er så glad for at bruge det til Gandalf og Fredrik. Det hænger slet ikke ved i pelsen og han slipper dermed for at få store klumper af pels! Og så er Gandalf også glad for så slipper han for alle de ture med børsten!

og så giver dem masser af redemateriale

Pia B
-
-