Jeg har også gerne mine ude hver dag, medmindre jeg har det dårligt psykisk, så er det ikk alle der får lige meget opmærksomhed...
Men de lader nu til at være ligeglad - desuden har de masser at tage sig til i deres bur...
Hvor meget har i jeres hamster oppe?
Jeg har ikke alle mine hamstere ude hver dag. Jeg bruger mest tid på de unge dyr, der skal tilvænnes menneske-hænder, og de andre kommer ud lidt på skift, som tiden nu tillader det
Med 32 hamstere, et par hamster-kuld og mange andre dyr, kan det nemt komme til at knibe rent tids-mæssigt. Men min erfaring er også, at de (særligt de voksne) slet ikke har behov for at være så meget ude :D

Mange hilsner fra Jeanne.
-
...
Jeg ved godt dette inlæg er gammelt men jeg svar bare:
Jeg har mine 4 hamster oppe hver dag. Jeg tager dem gerne op flere gange og sidder og kæler og kæler
Jeg har mine 4 hamster oppe hver dag. Jeg tager dem gerne op flere gange og sidder og kæler og kæler

Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3