Hvor meget har i jeres hamster oppe?

Beskrivelse mangler
ZenZen

Indlæg af ZenZen » 18. okt 2008 18:37

Jeg har også gerne mine ude hver dag, medmindre jeg har det dårligt psykisk, så er det ikk alle der får lige meget opmærksomhed...
Men de lader nu til at være ligeglad - desuden har de masser at tage sig til i deres bur...

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 18. okt 2008 19:19

Jeg har ikke alle mine hamstere ude hver dag. Jeg bruger mest tid på de unge dyr, der skal tilvænnes menneske-hænder, og de andre kommer ud lidt på skift, som tiden nu tillader det  :wink: Med 32 hamstere, et par hamster-kuld og mange andre dyr, kan det nemt komme til at knibe rent tids-mæssigt. Men min erfaring er også, at de (særligt de voksne) slet ikke har behov for at være så meget ude  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

laurashamster

...

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 21:12

Jeg ved godt dette inlæg er gammelt men jeg svar bare:

Jeg har mine 4 hamster oppe hver dag. Jeg tager dem gerne op flere gange og sidder og kæler og kæler :hwink:
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

philolaura

Indlæg af philolaura » 11. dec 2008 16:09

de er altid ude hverdag nogen gange op til flere gange.
der er lidt forskelligt hvem jeg holder for nogen vil gerne ligge og putte/sove og andre vil gerne ud og løbe på køkkengulvet, og løbe rundt på mine hænder 8D

Låst