What?? Har du fået DVÆRGE?!Lykke skrev:jeg har jo lige fået et par dværge - de har ikke fået sand endnu, men jeg havde faktisk tænkt, at de skulle have det, for de ruller sig hele tiden i strøelsen (som en hund der har fundet en rigtigt ulækker, stinkende godbid...).liv skrev:jeg ville sige dværge skal have en skål fast i buret da de bare ELSKER det! men guld jaa min har en i dens bur men det er ikke nødvendigt. dog kan han godt lide det
Sandbad...
-
Hamsterhjulet
roboerne her har også ALTID sandbad
James bruger hans meget flittigt som toilet og er meget renlig - derfor har han også altid sand
James bruger hans meget flittigt som toilet og er meget renlig - derfor har han også altid sand
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Ginger
-
liv
jep jamesGinger skrev:Har I også guldhamstere der bruger sand? For der er ingen af mine der gider det. De graver det ud af skålen og ned under spånerne.
James skal bare ikke have for meget af gangen, så er det ikke et stort problem
Pia B
ok, ja, jeg har det bare ikke stående fast hos dem.Ginger skrev:Har I også guldhamstere der bruger sand? For der er ingen af mine der gider det. De graver det ud af skålen og ned under spånerne.
Jeg bruger underskåle i 16/18 cm diameter. Der ryger da noget ud, men jeg synes ikke det er slemt.
Men jeg kan tydeligt se på deres pels, når de har været i sandbad.