ler-huse

Beskrivelse mangler
Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 14. nov 2008 14:35

Altså, jeg går på billedskole, og jeg har lige lavet et firben ud af ler, som er blevet glaceret og brændt. Som det ser ud nu, sidder der nogle løse små flager af en art efter leret (leret er blevet sort), og hvis man piller dem af, kommer der bare nye til..
Så jeg ville nok tøve lidt med det, da hamsteren sagtens ville kunne spise de bitte små flager.

Better safe than sorry, som man siger :)
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Mia

Indlæg af Mia » 16. nov 2008 11:20

Hamsterhjulet skrev:Altså, jeg går på billedskole, og jeg har lige lavet et firben ud af ler, som er blevet glaceret og brændt. Som det ser ud nu, sidder der nogle løse små flager af en art efter leret (leret er blevet sort), og hvis man piller dem af, kommer der bare nye til..
Så jeg ville nok tøve lidt med det, da hamsteren sagtens ville kunne spise de bitte små flager.

Better safe than sorry, som man siger :)
ja det sgu nok rigtig nok. man skal nok passe på med at være for kreativ, hamsteren får ikk nødvendigvis mere ud af at have et lerhus man selv har bygget end et hus der er lavet til hamstere. Men tja kunne nu, for ens egen skyld også, være hyggeligt at gøre lidt ekstra ud af det og sådan..

Låst