Er det ok ???

Beskrivelse mangler
liv

Indlæg af liv » 8. dec 2008 18:15

laurashamster skrev:Mine spifer ikke stoffet og det er en rasle lyd + en bum bum lyd :lol:
jamen så er der mad inde i hjulet. og det må være fødderne der siger bom bom eller også er det hjulet der rammer kanten af buret :wink:

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 18:15

Jeg må vel bare leve med det .. For jeg elsker mine hamster og de skal have noget at lave  :hsmile:
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

liv

Indlæg af liv » 8. dec 2008 18:15

det kan også være bunden af hjulet snitter bundlaget :wink:

Meddie

Indlæg af Meddie » 8. dec 2008 18:19

Kan du tage et billede af hjulet så vi kan se?
~ Mvh. Mette og Clean

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 18:25

Her er de :
Vedhæftede filer
Hulabolu.jpg
Hulabolu.jpg (176.38 KiB) Vist 6108 gange
Billede014.jpg
Billede014.jpg (135.28 KiB) Vist 6108 gange
Hilsen Laura

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

Wampi

Indlæg af Wampi » 8. dec 2008 18:27

kan allerede nu fortælle dig at det der larmer er dit tremehjul med stof for det er skævt så det vil stå og vippe når hamsteren løber i det.. :)

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 18:29

Jeg tog hjulet op .. så det er ikke der det står ( det står lige med atte 4 ben på bunden)
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

liv

Indlæg af liv » 8. dec 2008 18:29

og det ser ud som om træhjulet støder på etagen eller hvad det er  :wink:

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 18:32

nej den har jeg taget helt hen til (Der er lige 4 mm i mellem) Kanten af hylden for mit ene hamster løber oppe på det og ikke indeni ... Og så når han falder ned får han ikke foden i klemme i sprækken
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 8. dec 2008 18:53

Et hjul er en rigtig fin beskæftigelse men det er ikke noget at en hamster nødvendigvis behøver at SKAL have.
Og det er ikke syndt for dem hvis de ikke har det, de kan aktiveres på så mange andre måder. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

laurashamster

Spørgesmål til benjamin

Indlæg af laurashamster » 8. dec 2008 19:33

Så det er fint med et stort bur med mange ting i ??? :)
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 8. dec 2008 19:34

vil også sige det der træ hjul fra karlie...

og du kunne jo bare tage hjulet ud om natten og så putte det i igen når du står op??

altså plast kasser er okay.. MEN.. du skal ha riiiigtiiig mange hulder og de må ikke være for store så længe hamsteren kan nå dem og begynde at gnave..

min mor havde sin i en plast kasse i rigtigt lang tid en plast kasse.. og den havdedet med at vælte sin mad skål.. og så vand ud over det hele.. og så laver en masse fugt og så kommer det til at lugte.. så hvis det virkelig er sys jeg du skal lave låg med de der net ligesom nogen af de andre her inde gør til deres akvarier eller plast kasser..

men fortrækker nu slev de rigtige bure  :)
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 8. dec 2008 19:37

hvorfor skal der være så mange huller? sirius hra kun huller ude i 2 sider og der kommer da nok luft ned til ham!  :wink:

Lisette

Indlæg af Lisette » 8. dec 2008 20:18

Jeg har mine i plast kasser fra ikea, de er 60x40x30 . På hele den ene langside har jeg sat net (med fine masker) og det virker bare rigtig godt! :D Drikke flasker har jeg sat op på siden, jeg har en lille hamster fyr der er glad for at gnave men han gnaver sig ikke ud, og de andre har slet ikke prøvet på det. De kommer ud og løber i en løbegård vi har til dem, i deres kasser har de 1 hule, 1 sandkasse, 1 hjul, og et rør, de trives og har det skønt  :D
Jeg er super glad for løsningen med kasserne, de er nemme at holde og det giver mig muligheden for at have dem to og to.

*Princess*

Hjulet

Indlæg af *Princess* » 9. dec 2008 12:43

Jeg har super erfaring med min nyindkøbte hamster BOLD

Den er super duper og siger ikke en lyd. Jeg har godt nok også smurt den med en smule madolie på en vatpind.

Det eneste er bare, at den skal rengøres ret ofte, da Fidusen laver lidt bummelum i farten når han løber!!!!  :roll:

Købt hos Dyrenes Nummer 1 Kalundborg . De er også online!!!

Fidusen og Julie  :rudolf:

Låst