Arrq.. Hjælp.. (Slås)

Beskrivelse mangler
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. dec 2008 13:02

Snowball skrev:Nej det ved jeg godt...

Men har de åbent i dag da??
ved faktisk ikke hvornår de har åbent har ferie fra jobprøvningen for tiden, men du skal nok ikke regne med de har søndags åbent. men nej de har ikk rene dværghamsterarter men de tænker i det mindste på dyrene og hvordan de har det, de kalder så dværghamstere for mini hamstere istedet men man må næsten sige at det er bedre end at kalde dem en art de ikk er, til gengæld har de nogle dejlige guldhamstere derover for de har mit sidste kuld af sølvgrå. desvære har de ikk alverdens ting til hamstere derinde og de kan ikk rigtigt gøre det billigere end avifauna.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 19:41

Okay,,,..

Sys bar det er for ringe betjening derinde fra at halvdelen af dem kan ikke snakke dansk og de kommer ikke og spørger om man skal have hjælp.. Og så at de har så mange Rotter i et Bur , Det er da synd at de skal have så lidt plads de dyr.. Hmm..

Men jeg kunne da sagtens finde på at købe et par hamster derinde fra hehe... Men er lidt tilbageholdene ved guldhamster da de satme kan bide hårdt . Og når de først bidder så bidder de til.. Det gør dværghamster ikke de napper kun hehe...
Såå.. For dem i avifauna de bidder sku de Guldhamster...

:) :) :)

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 20:04

Snowball skrev:Okay,,,..

Sys bar det er for ringe betjening derinde fra at halvdelen af dem kan ikke snakke dansk og de kommer ikke og spørger om man skal have hjælp.. Og så at de har så mange Rotter i et Bur , Det er da synd at de skal have så lidt plads de dyr.. Hmm..

Men jeg kunne da sagtens finde på at købe et par hamster derinde fra hehe... Men er lidt tilbageholdene ved guldhamster da de satme kan bide hårdt . Og når de først bidder så bidder de til.. Det gør dværghamster ikke de napper kun hehe...

Det er rigtigt nok, men du skal stadigvæk tænke sådan at det sker meget sjældent, når først de ér tamme :) Desuden kan man ikke rigtig regne med dyrehandlernes guldhamsteres adfærd.. De er jo ikke i hænder og bliver tit udsat for stress.. Forstår godt de bider.. :?
Jeg er ikke blevet bidt en eneste gang af nogle af mine guldhamstere.
Jeg har efterhånden holdt guldhamstere i lang tid.

Kun de dværge vi har haft har bidt.. Og nogen gange HÅRDT :roll:
~ Mvh. Mette og Clean

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 20:11

Okay ja det er rigtig nok...

Men jeg er aldrig blevet Bidt af dværg hamster hehe.. Kun at de har nappet mig lidt for at se om det kunne spises hehe.. :)
Men hvis jeg skal købe et guldhamster så skal det ihvertfald være ved en avler... Så er jeg sikker på det næsten da... :)

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 20:16

Snowball skrev:Okay ja det er rigtig nok...

Men jeg er aldrig blevet Bidt af dværg hamster hehe.. Kun at de har nappet mig lidt for at se om det kunne spises hehe.. :)
Men hvis jeg skal købe et guldhamster så skal det ihvertfald være ved en avler... Så er jeg sikker på det næsten da... :)
Avler eller ej - det vigtigste er bare at du ved den er håndvandt og gerne er ud af forældre med godt temperament ;)

Men hvis du er lidt utryg ved guldhamsterne, så ville jeg klart starte med en lille dværghamster.
Jeg var selv lidt nervøs da jeg var helt ny inden for det. Specielt det der med om de nu ville bide mig osv.
Men jeg tror næsten man kan tæmme en hvilken som helst hamster, hvis bare man tager det stille og roligt, og heeelt fra bunden ;)
~ Mvh. Mette og Clean

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 20:22

Okay ja...

Jeg har allerede 4 dværghamster hehe,, og de er bar søde,,,  :D ..

Men kunne godt tænke mig et guldhamster engang.. :)

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 20:23

Snowball skrev:Okay ja...

Jeg har allerede 4 dværghamster hehe,, og de er bar søde,,,  :D ..

Men kunne godt tænke mig et guldhamster engang.. :)
Nårh ja sorry.. Ved ikke hvorfor, fik bare det indtryk at det var din første hams du har på udkig efter ;)

Jeg synes virkelig du skal overveje en gudhamster så :D
~ Mvh. Mette og Clean

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 20:31

Hehe,, Ja kunne jeg os godt tænke mig :)

Skal bare lige finde en avler ´:)

For kunne helst tænke mig hvide Guldhamster de er så pæne i det.. :) hehe
Kender du nogen??

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 20:33

Snowball skrev:Hehe,, Ja kunne jeg os godt tænke mig :)

Kender du nogen??
Ikke umiddelbart.. Har selv haft 4 tilsalg, men de er solgt nu :)
Det kan være du skulle prøve at kigge under "offwhite".

Vil du gerne have mørke eller røde øjne?
~ Mvh. Mette og Clean

liv

Indlæg af liv » 28. dec 2008 20:33

Snowball skrev:Hehe,, Ja kunne jeg os godt tænke mig :)

Kender du nogen??
Pia og Amanda (Burrus og Contraria) har lige parret 2 hvide og håber kun på hvide med rødeøjne :D

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 20:38

Okay ønsker helst med mørke øjne.. Men gør heller ikke noget hvis det de har røde øjne.. :)

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 20:41

Snowball skrev:Okay ønsker helst med mørke øjne.. Men gør heller ikke noget hvis det de har røde øjne.. :)
Okaj.. Du skal også tænke på at de røde øjne vil blive meget mørkere med alderen. Somme tider bliver de så mørke at man næsten ikke kan se de er røde :D
~ Mvh. Mette og Clean

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. dec 2008 20:48

Snowball skrev:Okay,,,..

går ud fra det var i avifauna du mente der ingen betjening er og at det halve af de ansatte ikk snakker dansk
dværghamstere bidder lige så godt og hårdt til som guldhamstere
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 20:52

Nej det var faktisk Rugkobbel jeg mente med at de ikke kunne snakke dansk.. hehe..

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 20:53

Meddie skrev:
Snowball skrev:Okay ønsker helst med mørke øjne.. Men gør heller ikke noget hvis det de har røde øjne.. :)
Okaj.. Du skal også tænke på at de røde øjne vil blive meget mørkere med alderen. Somme tider bliver de så mørke at man næsten ikke kan se de er røde :D

Okay jamen det er jo bare super.. Må jeg jo finde nogen der har nogen til salg... :)

Låst