En stor misforståelse??

Beskrivelse mangler
Benjamin

Indlæg af Benjamin » 22. feb 2008 14:32

burrus skrev:tja var det ikke noget med at hamstere faktisk ret hurtigt blev tamme - selvom man havde indfanget dem fra naturen...

- mener at have læst et sted at især guldhamsteren var vildt hurtig til at blive tam :?:  

så "tam" er nok ikke min største "bekymring" :lol:

(min største bekymring er om kwo tar afsted inden jeg kan have plads til dyr der fra :lol: )
Det er de Syriske Guldhamstere ikke alle hamster arter. :wink:

Jeg har selv avlet dværge og jeg har ikke prøvet at avle på en aggresiv stamme men jeg ved med dværghamstere at hvis de er agresive går det videre til ungerne som regl så dværge er meget sværere at have med at gøre så de kan nemt være agresive dem man får hjem fra et laboratorium der går de nok ikke og snakker så meget med dyrene. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

sadako

Indlæg af sadako » 22. feb 2008 17:58

kwo skrev:
burrus skrev:det er vist lidt ude i fremtiden kwo har de planer :wink:  :lol:  kontakten ska jo etableres på den rigtige facon :lol:  :wink:
Lige præcis. Og da jeg bor i en flyttekasse lige for tiden, så sker der slet ikke noget på den front sådan lige med det samme. ;-)

Det var ikke meningen at det skulle være i går :oops:
Det var vist bare et klumset forsøgt at spørge om hvordan sitiuationen var  :oops:  :wink:
Ulla
Se unger på: www.hamsterhulen.dk

sadako

Indlæg af sadako » 22. feb 2008 18:04

Hamsterhjulet skrev:
Jeg vil jo gerne avle rene vinterhvide, men lidt svært når det virker som om mig og sadako er de eneste..  
Derfor skrev jeg "hvad med mig?" :)
Prøv at læse lidt længere op i tråden  :)
Du har fået et svar fra sidste gang  :wink:

Ulla
Se unger på: www.hamsterhulen.dk

Låst