Jeg mente primært hvem producenten er. Men på en del varer - ved ikke om det gælder i det her tilfælde - er der krav til produktinformation.ZannDra skrev:Jeg tror næppe det er lovpligtigt. Det er jo egentlig beregnet til afbrænding, men skal selvfølgelig ikke kunne sige det
træpiller...?
Alle mine går på træpiller og det generer dem altså ikke. Ude i naturen løber de jo ikke just rundt på bløde spåner, men piler hen over hårde sten, grene, kvas mm.
Mange hobbybrug bruger piller til deres dyr. Det ville de nok ikke gøre, hvis dyrene på nogen måde tog skade af det.
Hamsterne kan godt lide at rode rundt med dem og bygge små tuer op mod deres rede/hus. Så vidt jeg kan se, er de tilfredse med dem. Havde jeg den mindste mistanke om andet, ville jeg straks gå tilbage til spåner!
Mange hobbybrug bruger piller til deres dyr. Det ville de nok ikke gøre, hvis dyrene på nogen måde tog skade af det.
Hamsterne kan godt lide at rode rundt med dem og bygge små tuer op mod deres rede/hus. Så vidt jeg kan se, er de tilfredse med dem. Havde jeg den mindste mistanke om andet, ville jeg straks gå tilbage til spåner!

øhm et sted mellem 4 og 10 lidt efter hvordan hamster roder rundt i det 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk