Arrq.. Hjælp.. (Slås)

Beskrivelse mangler
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. dec 2008 20:57

Snowball skrev:Nej det var faktisk Rugkobbel jeg mente med at de ikke kunne snakke dansk.. hehe..
de snakker da alle mindst sønderjydsk og der er ikk særlig mange rotter i deres rottebur højest 5. det er kun ungerne der går flere sammen og ejeren kommer altid og spørger om man har brug for hjælp hvis telefonen ikk lige ringer. så den kan jeg kun genkende på avifauna.
men nu ved jeg heller ikk hvornår du har været derinde sidst
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 28. dec 2008 20:58

Snowball skrev:
Meddie skrev:
Snowball skrev:Okay ønsker helst med mørke øjne.. Men gør heller ikke noget hvis det de har røde øjne.. :)
Okaj.. Du skal også tænke på at de røde øjne vil blive meget mørkere med alderen. Somme tider bliver de så mørke at man næsten ikke kan se de er røde :D

Okay jamen det er jo bare super.. Må jeg jo finde nogen der har nogen til salg... :)
prøv at læs mit indlæg :wink:

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 21:00

darkangel87 skrev:
Snowball skrev:Nej det var faktisk Rugkobbel jeg mente med at de ikke kunne snakke dansk.. hehe..
de snakker da alle mindst sønderjydsk og der er ikk særlig mange rotter i deres rottebur højest 5. det er kun ungerne der går flere sammen og ejeren kommer altid og spørger om man har brug for hjælp hvis telefonen ikk lige ringer. så den kan jeg kun genkende på avifauna.
Nej , Men sådan var det bare sidst.. Hehe.. Os lige meget... :)
Vil jo ikke piske en stemning op over det her...
:D

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 21:02

liv skrev:
Snowball skrev:
Meddie skrev: Okaj.. Du skal også tænke på at de røde øjne vil blive meget mørkere med alderen. Somme tider bliver de så mørke at man næsten ikke kan se de er røde :D

Okay jamen det er jo bare super.. Må jeg jo finde nogen der har nogen til salg... :)
Orv ja :oops:
Hvordan kunne jeg glemme det :oops:

Lucifer og Lumi som skal parres, er babyer fra min guldhamsterhun, Popsi ;) De har i hvertfald godt temperament!
~ Mvh. Mette og Clean

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 21:02

liv skrev:
Snowball skrev:
Meddie skrev: Okaj.. Du skal også tænke på at de røde øjne vil blive meget mørkere med alderen. Somme tider bliver de så mørke at man næsten ikke kan se de er røde :D

Okay hvorfor et af dem??

Og hvorhenne da jeg er ny herinde hehe..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 28. dec 2008 21:02

Snowball skrev:
darkangel87 skrev:
nope er der heller ingen grund til, kunne også være pga. en trykket stemning hvis det har været omkring september eller oktober for en af ejerne døde der
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 21:05

liv skrev:
Snowball skrev:Hehe,, Ja kunne jeg os godt tænke mig :)

Skal bare lige finde en avler ´:)

For kunne helst tænke mig hvide Guldhamster de er så pæne i det.. :) hehe
Kender du nogen??
Pia og Amanda (Burrus og Contraria) har lige parret 2 hvide og håber kun på hvide med rødeøjne :D
Det her, Snowball ;)
~ Mvh. Mette og Clean

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 21:05

darkangel87 skrev:
Snowball skrev:
darkangel87 skrev: de snakker da alle mindst sønderjydsk og der er ikk særlig mange rotter i deres rottebur højest 5. det er kun ungerne der går flere sammen og ejeren kommer altid og spørger om man har brug for hjælp hvis telefonen ikk lige ringer. så den kan jeg kun genkende på avifauna.
nope er der heller ingen grund til, kunne også være pga. en trykket stemning hvis det har været omkring september eller oktober for en af ejerne døde der

Okay ikke godt...

liv

Indlæg af liv » 28. dec 2008 21:08

du spurgte om vi kendte nogen der havde nogle til salg og jeg skrev

Citat:

Pia og Amanda (Burrus og Contraria) har lige parret 2 hvide og håber kun på hvide med rødeøjne :D[/quote]

Når man skriver prøv at læs mit indlæg så er det inde i det emne du er i og for det meste det sidste man har skrevet :wink:

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 21:09

Meddie skrev:
liv skrev:
Snowball skrev:Hehe,, Ja kunne jeg os godt tænke mig :)

Skal bare lige finde en avler ´:)

For kunne helst tænke mig hvide Guldhamster de er så pæne i det.. :) hehe
Kender du nogen??
Pia og Amanda (Burrus og Contraria) har lige parret 2 hvide og håber kun på hvide med rødeøjne :D
Det her, Snowball ;)
Okay er slet ikke med hehe`?? :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 28. dec 2008 21:11

Snowball skrev:
Meddie skrev:
liv skrev: Pia og Amanda (Burrus og Contraria) har lige parret 2 hvide og håber kun på hvide med rødeøjne :D
Det her, Snowball ;)
Hvis du er interesseret i nogle hvide guldhamster unger (med mørke øre) er der lige blevet parret 2. Mener det var d. 3/1 de meget gerne skulle blive født :D
~ Mvh. Mette og Clean

liv

Indlæg af liv » 28. dec 2008 21:13

Snowball skrev:
Meddie skrev:
liv skrev: Pia og Amanda (Burrus og Contraria) har lige parret 2 hvide og håber kun på hvide med rødeøjne :D
Det her, Snowball ;)
så kig på mit indlæg over dit sidste! :wink:

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 21:18

Okay..

Øhm.. Så venter jeg da bar til der kommer billeder af dem.. :)

Lykke

Indlæg af Lykke » 28. dec 2008 21:23

Snowball skrev:Okay..

Øhm.. Så venter jeg da bar til der kommer billeder af dem.. :)
Du kan også skrive et indlæg under Hamster og tilbehør købes og beskrive hvad det er for en slags hamster du søger.

Snowball

Indlæg af Snowball » 28. dec 2008 21:26

Ja du siger noget :D

Låst