Lille Vimse :/

Beskrivelse mangler
Låst
pulleh

Lille Vimse :/

Indlæg af pulleh » 8. jun 2009 19:07

Min lille Vimse , som jeg fik for omkring en måned eller to siden , bider stadig :s ved slet ikke hvad der er galt , har prøvet alt , alle de råd jeg har fået om at give hende en godbid osv. Har sågar forsøgt det med hansken , men den bider hun jo selvfølgelig ikke rigtig i.
Når jeg tager hende ud, vil hun slet ikke have en godbid , hun spise ellers af min hånd når hun er i buret . Ved ikk om det er fordi hun måske har for travlt med at vimse rundt når hun er ude ?

Jeg vil forresten også lige dele en lille sjov historie med jer omkring hende :p I går aftes, ville jeg lige tage hende op for at snakke lidt med hende , jeg satte mig på sengen og lod hende løbe rundt på mig, lige pludselig kunne jeg ikk mærke at hun rendte rundt længere så jeg kiggede mig lige tilbage, i det øjeblik havde hun forvildet sig ned til min hånd igen, hvor hun åbenbart ikke kunne holde ordenlig ved, så hun smuttet ned på gulvet (Godt det var en lav seng, så der ikke var så langt ned) Nå, men så skete der jo det at hun rendte ind under sengen , hvor det nærmest er umuligt at få fat i hende , jeg måtte kalde på min kæreste for at få hjælp - det tog 1½ time og fange hende igen :p

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 9. jun 2009 18:44

Det er ikke alle hamstere, der vil spise fra hånden - heller ikke selvom de er tamme  :wink:
Der er ikke så meget andet at gøre, end at blive ved at tage hamsteren op, og væbne sig med tålmodighed, så skal det nok komme  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

pulleh

Indlæg af pulleh » 10. jun 2009 12:00

Tak Jeanne (:

Låst