Guld og dværg sammen?

Beskrivelse mangler
Låst
BittéHamstereN

Guld og dværg sammen?

Indlæg af BittéHamstereN » 9. jun 2009 18:39

Hey har nogle (dumme) spøgsmål :roll:  :?

1: Kan en dværg og en guld hamster godt gå sammen?

2: Kan en dværg og en guld godt parre? Hvis ja, hvad bliver det så?

3: Hvad er forskellen anden størrelse og farve?

4: Er det svært at få to dværge til at gå sammen?
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 9. jun 2009 18:48

NEJ, en guldhamster og en dværghamster må ikke gå sammen - det vil med sikkerhed ende galt.

En parring mellem disse to arter vil slet ikke kunne lade sig gøre - der vil ikke komme noget ud af det overhovedet.

Forskellen på disse to arter er flere - prøv at bruge søgefunktionen, der er meget at læse om de to arter hver især.

Om det er svært at få to dværghamstere til at gå sammen, er svært at svare på. Hvis det er vinterhvid dværghamstere, vi taler om, så kan de mange gange godt gå sammen (hvis det er en han og en hun), men du skal være forberedt på, at de pludslig ikke accpterer hinanden, og skal have hver deres bur.
Mange hilsner fra Jeanne.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 9. jun 2009 19:44

Jeanne skrev:NEJ, en guldhamster og en dværghamster må ikke gå sammen - det vil med sikkerhed ende galt.

En parring mellem disse to arter vil slet ikke kunne lade sig gøre - der vil ikke komme noget ud af det overhovedet.

Forskellen på disse to arter er flere - prøv at bruge søgefunktionen, der er meget at læse om de to arter hver især.

Om det er svært at få to dværghamstere til at gå sammen, er svært at svare på. Hvis det er vinterhvid dværghamstere, vi taler om, så kan de mange gange godt gå sammen (hvis det er en han og en hun), men du skal være forberedt på, at de pludslig ikke accpterer hinanden, og skal have hver deres bur.
Oki tak  :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Låst