Jeg har en marsvinetransportkasse jeg vil bruge. . . men hvad hulen skal jeg putte i den

jeg plejer kun at have spåner lidt toilet papir og et stykke agurk i mine transportkasserMajlund skrev:Jeg skal jo hente min lille guldhamsterpige på lørdag!![]()
Jeg har en marsvinetransportkasse jeg vil bruge. . . men hvad hulen skal jeg putte i den. . . den er jo ret stor for en lille hams. Vil det være ok at ligge et underlag af fine spåner nederst. . . og så et par toiletruller og toiletpapirsstumper ovenpå? samt et stykke hirsekolbe + lidt foder?
Hun skal være i kassen omkring 45 min.
Så er det nok ikke helt galtdarkangel87 skrev:jeg plejer kun at have spåner lidt toilet papir og et stykke agurk i mine transportkasser
Fint!Mahonia skrev:Hirsekolben behøver du nok ikke, da mine guldhamstere ikke har lyst til at spise dem. Det er mere dværgende, der er glade for dem. Ellers lyder det godt med putte-tingene og så agurken.
Det skal han nok få det sjovt med!Majlund skrev:Fint!Mahonia skrev:Hirsekolben behøver du nok ikke, da mine guldhamstere ikke har lyst til at spise dem. Det er mere dværgende, der er glade for dem. Ellers lyder det godt med putte-tingene og så agurken.Så behøver jeg ikke spekulere mere på det!
(jeg opfører mig som en overbekymret nybagt mor vedrørende den lille dims!
:roll: :hearts2
). Min yngste søn - Bjørn - virker ligeså "ramt"
Ihvertfald er din lile pige (Mahonia) allerede blevet baggrundsbillede på flere computere her hjemme
. . . vi glæder os sådan til at se hende lære hende at kende - og forkæle hende. Bjørn har altid elsket at bygge "forhindringsbaner" til vores dejlige marsvin (som desværre virker meeget utaknemmelige i den henseende
). . . Nu kan han få sin lyst styret, med en der sikkert vil sætte pris på det! :klap:
Da vi (foruden marsvinene) også har 2 katte og en gammel labrador, kommer hun KUN ud, når jeg er der til at "mandsopdække" hende hele tiden. . . jeg tør simpelthen ikke andet!Mahonia skrev:Det skal han nok få det sjovt med!![]()
Hvor er det dejligt, at I glæder jer sådan.![]()
Bare husk, at hun stadig er lidt jumpy og let kan blive forskrækket i de nye omgivelser, så det er vigtigt, at holde godt øje med hende, når hun er ude af buret. Måske skal I lige vente lidt, til hun har vænnet sig til jer og jeres hænder.Det finder I ud af. :)
(ps.: Jeg er selv et pylrehoved, når det gælder de små pus.) :lol:
jeg plejer hellere ikke tage mere der iMahonia skrev:Hirsekolben behøver du nok ikke, da mine guldhamstere ikke har lyst til at spise dem. Det er mere dværgende, der er glade for dem. Ellers lyder det godt med putte-tingene og så agurken.