Seng til hamster?
Seng til hamster?
Nu har Abrikos fået sit nye løbehjul
. Jeg kom til at købe en seng med
. . . I ved sådan en rund en med blåt glat stof på den ene side og noget "lammeagtigt" på den anden side (fra Nobby - "reversable fleece bed", kan vaskes
). Jeg har flere af dem til mine marsvin. . .og ALLE elsker dem højt
. I det hele taget kan mine marsvin ikke få nok af håndklæder, senge etc
Nu er jeg så spændt på, om det samme er gældende for hamstere
Er der andre der har sådan en til deres hamser? og hvad siger jeres til dem?
har haft en ja - og hamsteren var skam rigtig rigtig glad for den... men hver uge kunne jeg hive mere og mere fleece ud af den for at holde den ren - og til sidst var der ikke meget seng tilbage :lol: for hamsteren river selv det bløde af sengen og laver rede af det.... (det er IKKE velegnet til mor og unger!
)
)Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Fræk lille hams altså! :tsk :lol: Mine marsvin syntes også det er viiiildt underholdende at hive tråde ud på deres håndklæder!burrus skrev:har haft en ja - og hamsteren var skam rigtig rigtig glad for den... men hver uge kunne jeg hive mere og mere fleece ud af den for at holde den ren - og til sidst var der ikke meget seng tilbage :lol: for hamsteren river selv det bløde af sengen og laver rede af det.... (det er IKKE velegnet til mor og unger!)