Seng til hamster?

Beskrivelse mangler
Låst
Majlund

Seng til hamster?

Indlæg af Majlund » 20. jul 2009 18:22

Nu har Abrikos fået sit nye løbehjul :wheel: . Jeg kom til at købe en seng med :oops: . . . I ved sådan en rund en med blåt glat stof på den ene side og noget "lammeagtigt" på den anden side (fra Nobby - "reversable fleece bed", kan vaskes :wink:  ). Jeg har flere af dem til mine marsvin. . .og ALLE elsker dem højt :tunge2: . I det hele taget kan mine marsvin ikke få nok af håndklæder, senge etc :lol: Nu er jeg så spændt på, om det samme er gældende for hamstere :tunge: Er der andre der har sådan en til deres hamser? og hvad siger jeres til dem?

burrus

Indlæg af burrus » 20. jul 2009 18:38

har haft en ja - og hamsteren var skam rigtig rigtig glad for den... men hver uge kunne jeg hive mere og mere fleece ud af den for at holde den ren - og til sidst var der ikke meget seng tilbage  :lol:  for hamsteren river selv det bløde af sengen og laver rede af det.... (det er IKKE velegnet til mor og unger!  :wink: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Majlund

Indlæg af Majlund » 20. jul 2009 18:49

burrus skrev:har haft en ja - og hamsteren var skam rigtig rigtig glad for den... men hver uge kunne jeg hive mere og mere fleece ud af den for at holde den ren - og til sidst var der ikke meget seng tilbage  :lol:  for hamsteren river selv det bløde af sengen og laver rede af det.... (det er IKKE velegnet til mor og unger!  :wink: )
Fræk lille hams altså!  :tsk  :lol: Mine marsvin syntes også det er viiiildt underholdende at hive tråde ud på deres håndklæder! :roll: Godt sengen til Abrikos kun kostede 20 kr. så. . . . :wink:

Låst