hvis man nu satte to forskellige arter sammen som
robovski og vinterhvid om de så ville
begynde at "dræbe" hinnanden eller om ville være fuldstændig
ligeglade med hinnanden eller! om de ville kunne gå sammen

Man sætter altså nyfmeparakitter og undulater sammen og det går næsten altid fint, hvis der plads nokdarkangel87 skrev:man sætter normalt aldrig to forskellige arter sammen når det gælder dyr og slet ikke dyr i bure
fugle er noget andet de kan gå sammen men gør det i naturen ikke men ikke alle kan gå sammenBittéHamstereN skrev:Man sætter altså nyfmeparakitter og undulater sammen og det går næsten altid fint, hvis der plads nokdarkangel87 skrev:man sætter normalt aldrig to forskellige arter sammen når det gælder dyr og slet ikke dyr i bure
Ja man kan ikke sammenligne gnavere med fugle.darkangel87 skrev:fugle er noget andetBittéHamstereN skrev:Man sætter altså nyfmeparakitter og undulater sammen og det går næsten altid fint, hvis der plads nokdarkangel87 skrev:man sætter normalt aldrig to forskellige arter sammen når det gælder dyr og slet ikke dyr i bure
Der hvor jeg gik i fritidklub havde de et kæmpe voliere med netop de to arter.. der var en undulat der flåede benene af nymfeparakitterne :shock:BittéHamstereN skrev:Man sætter altså nyfmeparakitter og undulater sammen og det går næsten altid fint, hvis der plads nokdarkangel87 skrev:man sætter normalt aldrig to forskellige arter sammen når det gælder dyr og slet ikke dyr i bure
Har man rent faktisk set undulaten flå benene af nymfeparakitten? for ærligt talt tror jeg ikke rigtigt på det.Spot skrev:Der hvor jeg gik i fritidklub havde de et kæmpe voliere med netop de to arter.. der var en undulat der flåede benene af nymfeparakitterne :shock:BittéHamstereN skrev:Man sætter altså nyfmeparakitter og undulater sammen og det går næsten altid fint, hvis der plads nokdarkangel87 skrev:man sætter normalt aldrig to forskellige arter sammen når det gælder dyr og slet ikke dyr i bure