Vi var så heldige at få fat i Lykke herindefra, som også bor i Køge.
Vi besøgte Lykke for at købe et hjul til Berta. Vi købte også noget sand til Bertas sandbad.
Så afsted til Maxizoo, hvor vi dog ikke fandt så meget af interesse, men en træbro blev det til.
Så ned til Køge Korn efter hampestrøelse, for det tørv jeg har brugt synes jeg ikke er så egnet.
Så ud for at finde æblegrene, og hjem og lave en trappe til Berta.
Så afsted igen efter et bur, som jeg kunne købe af en veninde.
Så var hjulet for stort til buret, så vi måtte besøge Lykke en gang til for at bytte hjulet til et mindre,
samt købe noget fint trådnet til at spænde fast på tremmerne i toppen af buret...
Tusind tusind tak for al din hjælp og gode råd, Lykke

Og så har jeg lovet at tage nogle billeder hvor man kan se Bertas knap så flatterende sider,
for jeg mener jo at hun er for tyk, men jeg har ikke så meget forstand på det...
så jeg håber at I kan hjælpe med at fortælle om hun i virkligheden bare er helt normal.
...håber Berta bliver tilfreds med sit nye bur

Jeg mangler lige at sætte vandflasken på, og så sandbadet, som kommer snart.
Vi skal lige spise isen først...hehe...sandbadet skal nemlig være i plastikbøtten hvor isen er.

Min søn siger at Berta har indbygget sækkestol

Hej hej...

Så er huset godt på vej til at blive begravet

Hvor er Berta?

Så lige et billede nedefra, det er altså rigtig svært at få et billede som viser hendes størrelse..
men så fandt jeg på at sætte hende på tremmerne her.
Hendes forben forsvinder nærmest ind i fedtpuderne, er det normalt?

Men tyk eller ej, hun er ihvertfald total cute, og meget livlig...
...der har bare været drøn på siden hun kom i buret, og hun har gravet tunneller og snuset rundt.
Hun har også taget en runde i hjulet...men jeg ved ikke helt om det passer hendes størrelse, ellers må hun få et andet