Akvarium som bur

Beskrivelse mangler
Låst
Laerkesen

Akvarium som bur

Indlæg af Laerkesen » 10. okt 2009 09:56

Jeg har haft fisk men ik mer så jeg har et akvarium stående og jeg skal jo snart have en ny hamster (når jeg finder en) :D  Så jeg ville høre om hamsteren så kan være i det akvarium? Det er 60 cm lang og ca. 35 cm bred kan ikke huske højden... Hvad skal jeg bruge som låg og hvordan kommer jeg at udnytte pladsen bedst? Tak for hjælpen på forhånd!   :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 10. okt 2009 10:55

ja, det kan du godt, især til en dværg.

Du kan bruge noget metalnet som låg, evt. lave et egentligt låg der kan ligge på toppen af træ med net i. Nettet skal være max. 1cm*1cm huller.
Afhængigt af akvariets højde, hvad du putter i og om du har kat/hund/osv. kan du også lade være med at have et låg.

Du udnytter nok pladsen bedst, hvis du kan bygge op i højden. F.eks. lave en etage eller have rør der også går opad. Hvis du har et låg der ligger fast på den ene halvdel og kan åbne på den anden, kan du også hænge noget i den faste del. Du kan få mange ideer til indhold i tidligere tråde.

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 10. okt 2009 10:57

Hejsa :)
jeg syntes det lyder godt! har det samme mål på sådan et akvarie, godt nok bor der ikke noger der lige nu :wink: skal du have guld eller dværg..?
for så vil det være en smule nemmere at bedømme :wink: og ja man kan godt have hamstere i akvarier:)
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Laerkesen

Indlæg af Laerkesen » 10. okt 2009 13:40

kathrine8D skrev:Hejsa :)
jeg syntes det lyder godt! har det samme mål på sådan et akvarie, godt nok bor der ikke noger der lige nu :wink: skal du have guld eller dværg..?
for så vil det være en smule nemmere at bedømme :wink: og ja man kan godt have hamstere i akvarier:)
Det skal være en dværghamster

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 10. okt 2009 18:36

Laerkesen skrev:
kathrine8D skrev:Hejsa :)
Det skal være en dværghamster
okay :) så er der jo rigtig godt altså med akvariet til dværghamsen :wink:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst