Jord i buret?
-
Jord i buret?
Jeg overvejer at placere noget alm jord i mit hamsterbur...
Det bliver nok sådan noget muldjord du køber i en sæk...
Men kan det være farligt for ens hamster eller?
Noget jeg bør være opmærksom på?
Det bliver nok sådan noget muldjord du køber i en sæk...
Men kan det være farligt for ens hamster eller?
Noget jeg bør være opmærksom på?
-
der er nogen der bruger ugødet spagnum, og det skulle være helt fint at bruge

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Jeg brugte ugødes spaghnum til min dværghams. Det var bare helt super! Det suger godt, og er stort set lugtfri.
Jeg ku nøjes med at skifte bur hver tredje måned med det - og så var det ikke engang strængt nødvendigt. Jeg sku bare lige tage hyttens indhold og tissehjørner en gang i ugen.
Det har dog en tendens til at stivne efter noget tid, så man kan med fordel vande det lidt i ny og næ, og så lige rode det rundt så det løsner sig lidt igen.
Men det er det bedste jeg har brugt i hvert fald....
Og Bertha var viiiiiiiild med det - hun gravede mere i det, end hun løb i sit hjul
Jeg ku nøjes med at skifte bur hver tredje måned med det - og så var det ikke engang strængt nødvendigt. Jeg sku bare lige tage hyttens indhold og tissehjørner en gang i ugen.
Det har dog en tendens til at stivne efter noget tid, så man kan med fordel vande det lidt i ny og næ, og så lige rode det rundt så det løsner sig lidt igen.
Men det er det bedste jeg har brugt i hvert fald....
Og Bertha var viiiiiiiild med det - hun gravede mere i det, end hun løb i sit hjul

-
Jeg bruger ugødet spaghnum, og er vildt glad for det. Det er både smukt at se på, og behøver nemlig ikke gøres rent så ofte :)
Jeg giver i øjeblikket 30 kr. for 80 liter i Silvan
Det kan sikkert købes i andre byggemarkeder, som Silvan
Jeg giver i øjeblikket 30 kr. for 80 liter i Silvan

Det kan sikkert købes i andre byggemarkeder, som Silvan

Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne 

-
-
en del dagligvare butikker har det også

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Planteskoler har det også - dog i noget større mængder. Jeg bruger det også til marsvin, så derfor køber jeg 300 l. ad gangen.
Det skal du nok ikke gøre
:lol: :lol:
Men ellers har bygge-markeder det, ja...
Købte det i bauhaus tidligere, men det er kun en sæsonvare der, så de havde ikke noget fra oktober til marts - eller noget....
Ellers ved jeg ikke hvor du kan købe det...
Det skal du nok ikke gøre

Men ellers har bygge-markeder det, ja...
Købte det i bauhaus tidligere, men det er kun en sæsonvare der, så de havde ikke noget fra oktober til marts - eller noget....
Ellers ved jeg ikke hvor du kan købe det...
-
Mon ikke plantorama i Aalborg city syd har det, der er en del af sådan noget det ude, men min første tanke er PlantoramaChagos Mutti skrev:Aalborg er desværre en ret underlig by... Det er et held, hvis man kan købe en halvdød grøn plante i mens superbrugs...
Men tager lige ind og tjekker :D
Mon min hamster bliver stresset, hvis jeg flytter om i dens bur bare efter to dage... :roll:

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-